![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
crimson
ცუდად ცუყურებ აბა რა და რატო იცი? ამდენი ფული და შრომა უნდა ჩადო და რაში? იმაში რო ერთი პანიჟენიის რიჩაგი და მარჯვენა რული გქონდეს? თუ საოფროუდო მანქანა და სასწაული გინდა მაგას რო ეგ მანქანა მაინც ვერ შეძლებს ხო იცი. რო იძახი ბოგერებიან პაჯერო უკან ჩამოიტოვაო ეგეც რო აფსურდია ხოიცი. იჩალიჩებ ამდენს და შეგრჩება ერთი ჩვეულებრივი დაბალი, ნელი ფორიკა პანიჟენიით. რავიცი რავიცი. თუ რამეში შრომას დებ და ფულს იქედან უნდა გამიყვანო თავის საქმეში მაგარი რამე. შენ კიდე გამოგივა არაფერი. შენ ესე ზეპირად ადვილი გგონია მაგრამ იქ იმდენი წვრილმანი რამე გამოჩნდება რო ნერვებსაც მოშნად წაგართმევს და ჯიბეში ადგილსაც გაგინთავისუფლებს. |
|
|
![]() ![]() |