![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გუშინ სამსახურში დავრჩი სამუშაო დღის შემდეგ, თვალი დავადგი სამუხრუჭე სისტემის გამორეცხვის აპარატს, რომელიც 1 კვირის წინ ჩამოგვივიდა.
სამუხრუჭე სითხეთ შევარჩიე ტოიოტას იაპონური წარმოების DOტ 3, რომელიც საკმაოდ იაფი, 26 ლარი ღირს ერთი ლირა. (ერთი ლიტრა სრულიად საკმარისია) ზოგი DOტ4, 5, 5-1 ასხამს, ამგრამ რადგან სუბარუს ბაჩოკის ხუფზე აწერია იხმარეთ მხოლოდ დოტ3, მეც ექსპერიმენტების ცატარება აღარ დავიწყე. + დოტ3 აქვს ერთი პლიუსი, დიდხანს ძლებს სამუხრუჭე სისტემაში და თუ დოტ4 და 5 ყოველ 2 წელში უნდა ცვლა, დოტ3 გაცილებით მეტს ძლებს და უფრო დიდი დროის განმავლობაში ინარჩუნებს სიმშრალეს. დავიწყე გამორეცხვა ბაჩოკიდან ყველაზე ახლო სუპორტით, ანუ ჩემ შემთხვევაში წინა მარჯვენა>წინა მარცხენა>უკანა მარჯვენა>უკანა მარცხენა. სისტემის ჩამოცლის შემდეგ ჩემს ბედზე მოსული ბიჭიკო (დიდი მადლობა მიჭიკოს) მომეხმარა სამუხრუჭე სითხის დროულად და თანდათანობით ჩამატებაში, სანამ მე აპარატით ძუძუკებიდან ჰაერი გამომქონდა. პირველ ცდაზე აღმოჩნდა, რომ უკანა კანალში ჰაერი დამრჩენია, პედალი არ იყო ისეთი ხისტი როგორიც მინდოდა რომ ყოფილიყო, დაზღვევის მიზნით ავდექი და ისევ ოთხივე დავაჰაერე. ტორმუზი გაცილებით მგრძნობიარეა, ნებისმიერ სიჩქარეზე რთავს ABS-ს პედალზე დიდი ძალის დატანების გარეშე, გადახურებაზე ჯერ არ შემიმოწმებია, მარამ მანქანა გაცილებით კომფორტული სატარებელი გახდა. ყველას ვურცევ გაიაროს ეს პროცედურა. მანქანას უმცირდება სამუხრუჭე მანძილი მატულობს სამუხრუჭე პედლის მგრძნობიარობა სამუხრუჭე სისტემა უფრო უძლებს გადახურებებს ახალი მშრალი ჟიტკოსტი იცავს შიგნეულობას კოროზიისგან მინუსებში შეიძLება ჩაითვალოს მხოლოდ ხარჯი მაქსიმუმ 50 ლარამდე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
bako
მე შეცვლილი მაქვს უკვე სამუხრუჭე სითხე. მაგრამ "პრაკაჩკას" გაუკეთებ ამ დღეებში. შენს ნაწერში ერთი უზუსტობაა. სუბარუს სამუხრუჭე სისტემას ორი დამოუკიდებელი მიმართულება აქვს (განშტოება), თავის კლაპნებით. რომელიც აკავშირებს სუპორტებს დიაგონალზე. ეგ გააკეთეს იმისათვის, რომ ნებისმიერი სეგმენტის მილის დაზიანების შემთხვევაში მაინც შეძლო მანქანის გაჩერება. ანუ დიაგონალზე მაინც დაამუხრუჭებს. ამიტომ სუბარუს ყველა მანუალში წერია რომ "პრაკაჩკა" უნდა გავაკეთოთ დიაგონალურად. ანუ ვიწყებთ მარჯვენა წინა სუპორტით, მარცხენა უკანა, მარცხენა წინა და მარჯვენა უკანა. ამ თანმიმდევრობით კეთდება ეს უმარტივესი პროცედურა. მთავარია ფეხი არ დაეღალოს მანქანაში მჯდომს. http://subaru-legacy2.5go.ru/html/3_23.htm http://subaru-forester.5go.ru/html/11_16.htm გამოადგება ვინმეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(Joker @ Jul 8 2010, 22:37) [snapback]157108[/snapback] bako მე შეცვლილი მაქვს უკვე სამუხრუჭე სითხე. მაგრამ "პრაკაჩკას" გაუკეთებ ამ დღეებში. შენს ნაწერში ერთი უზუსტობაა. სუბარუს სამუხრუჭე სისტემას ორი დამოუკიდებელი მიმართულება აქვს (განშტოება), თავის კლაპნებით. რომელიც აკავშირებს სუპორტებს დიაგონალზე. ეგ გააკეთეს იმისათვის, რომ ნებისმიერი სეგმენტის მილის დაზიანების შემთხვევაში მაინც შეძლო მანქანის გაჩერება. ანუ დიაგონალზე მაინც დაამუხრუჭებს. ამიტომ სუბარუს ყველა მანუალში წერია რომ "პრაკაჩკა" უნდა გავაკეთოთ დიაგონალურად. ანუ ვიწყებთ მარჯვენა წინა სუპორტით, მარცხენა უკანა, მარცხენა წინა და მარჯვენა უკანა. ამ თანმიმდევრობით კეთდება ეს უმარტივესი პროცედურა. მთავარია ფეხი არ დაეღალოს მანქანაში მჯდომს. http://subaru-legacy2.5go.ru/html/3_23.htm http://subaru-forester.5go.ru/html/11_16.htm გამოადგება ვინმეს ძალიან სასარგებლო ინფორმაციაა. ვინმემ ხომ არ იცით ეს მარჯვენა რულიანის თანამიმდევრობაა თუ მარცხენის? მე მარცხენარულიანი ფორესტერისთვის მაინტერესებს როგორია თანამიმდევრობა. |
|
|
![]() ![]() |