|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
|  Jul 1 2009, 13:51 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | 
				მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა! მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება  ) D-დან 3 ში კნოპკის გარეშე ვარდება და ჩემი მოკრძალებული აზრით  რეკომენდირებული რომ არ იყოს პირდაპირ არ გადაირთვებოდა. კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! | 
|  | |
|  | 
|  Jul 8 2009, 12:38 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  mysubaru.ge           ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2  | 
				PAINKILLER  ციტატა(PAINKILLER @ 8th July 2009 - 13:25) [snapback]18467[/snapback] შენა და, მაგ პაჯეროს წინა ხიდის ბლოკირებაც აქვს?? რაღაც არა მგონია...  ან უკანა როგორი ბლოკირებაა? მგონი მაგას მარტო ცენტრალური ბლოკირება აქვს.... კი ეგრე ექნება. მაგ მანქანებს (თანაც იაპონურებს) მხოლოდ ცენტრალური ბლოკირება აქვთ, რაც იმას ნიშნავს რომ დიაგონალზე უკან მხოლოდ ჰაერში აწეული საბურავი დატრიალდებოდა, ანუ გასვლის შანსი = 0. არცერთ იაპონურ პაჯეროზე არ მინახია უკანა ხიდის ბლოკირება. ევროპულებს კი იცოცხლე, ლამის 80%-ს აქვთ | 
|  | |