გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
Jul 8 2009, 12:40
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 |
PAINKILLER
crimson მარტო ხიდთაშორისი აქვს, მაგრამ ხისტი. მოდებაში მყოფი საბურავები ტრიალებდა, მაგრამ ბუქსაობდა, მიწიანი ადგილია და მაგიტომ. |
|
|
|
Jul 8 2009, 13:01
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Baal @ Jul 8 2009, 14:40) [snapback]18472[/snapback] PAINKILLER crimson მარტო ხიდთაშორისი აქვს, მაგრამ ხისტი. მოდებაში მყოფი საბურავები ტრიალებდა, მაგრამ ბუქსაობდა, მიწიანი ადგილია და მაგიტომ. მეორე სიჩქარით დაძვრა რომ გეცადა?? მაინც დაბუქსავდებოდა? LOW RANGE ხომ არ გქონდა ჩართული?? როცა მხოლოდ 2 ბორბალზე გადადის თორქი, დაბუქსავების შანსი უფრო მეტია, ამიტომ სჯობია რაც შეიძლება მაღალი სიჩქარიდან დაძრა მხოლოდ ცენტრალური ბლოკირების ხარჯზე ეგ მანქანა ბევრ ადგილებში ვერ გაივლის... დაჟე ფორიკას უფრო მეტი შანსები აქვს ზოგიერთ შემთხვევაში, განსაკუთრებით ავტომატიკას, 1-იან პოზიციაში ცენტრალური დიფერენციალი ბლოკირდება და უკანა LSD-ც თუ წამოეხმარა, გასვლის შანსები იზრდება -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|