![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
გამარჯობა სუბარუს მფლობელებო.ერთი რამ მაინტერესებს,როგორ გავიგო აქვს თუ არა ჩემ მანქანას LSD?ეჭვი მაქვს რომ არა,იმიტომ რომ დიდ გადასასვლელზე დიაგონალზე მეყენა ორი ბორბლით,ცოტათი ხან მესამე წინა ედებოდა მოწას,ხან უკანა.ბუქსაობდა დიაგონალზე,ისიც ის ორი რომელიც ლაითად ედებოდა,რომლებითაც მყარად იდგა ისინი ძვრას არ შვიბოდნენ.ისე გამიგია იმენნა LSD ზეთი თუ არ გისხია არ იმუშავებსო და მე კაკრაზ არ მისხია ეგ ზეთი.გარედან უნდა ეწეროს რამე უკანა ხიდს?ძალიან გთხოვთ გამარკვიოთ.ფორესტერი მყავს ამერიკული 2004-იანი 2.5XT.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ეხლა რამდენიც არ უნდა აქოთ დიაგონალკაზე ვერ გადახვალთ ფორიკათი ერთი თუ დაბუქსავდი, აქ ბლოკირება ქა დაიწერა რომ თუ ერთი უკანა ტრიალებს მეორე რომ გაჩერებულია მაინც ეხმარებაო და თუ ეხმარება როგორღა რჩებიან გადაკიდულები ამ დიაგონალკაზე, ან თავს რას ითყუებთ
![]() მოდი ერთს გეტყვით თუ გჯერათ რო ფორიკაზე მეორეც ეხმარება მაშინ ერთი გვერდიდან აწით მანქანა და ნახავთ რომ ნებისმიერ სიჩქარეზე ძვრასაც არიზავს მანქანა ანუ ის მეორე სართოდ ძალის გადაცე კის გარეშეა იტრიალებს მხოლოდ ჰაერში მდგომი საბურავი, იმ შემთხვევაში იბუქსავებს 2 ვე თუ ორივე საბურავი 40 პროცენტიან მოდებაშია ანუ 2 ვე უნდა ძირს იდოს ცოტა მყარად, თქვენ რასაც ბლოკირებას ეძახით და მაგაზე უკეთესი აქვს რუსულ ლუაზს. ![]() |
|
|