![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_60853.pdf
აა ძმაო, 21 წლის შემდეგ გამოუშვა ახალი თაობის ძრავი ![]() ვინმე ჩემზე მცოდნემ იქნებ გადათარგმნოს ეს რაა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მთლიანად თარგმნა მეზარება და ძირითად მომენტებს ამოვკიბავ
![]() მოკლედ ეს არის მესამე თაობის ბოქსერის ძრავი, მეორე თაობა იყო 1989 წლიდან როცა ლეგასი გამოუშვეს, 21 წლის განმავლობაში EJ20 ძრავი თითქმის უცვლელი იყო ![]() ეს ახალი ძრავი არის გაკეთებული უფრო მსუბუქი ნაწილებით (პორშინი, შატუნები), ცილინდრი არის უფრო ვიწრო და პორშინის ხოდი უფრო დიდი ![]() ![]() გაგრილების სისტემაც შეიცვალა, ბლოკს და გალოვკას ცალცალკე გაგრილების კონტური ექნებაო ![]() მთლიანობაში უფრო ეკონომიური, ეკოლოგიური და ადვილად მოდიფიცირებადი ძრავი უნდა იყოს, ასე ამბობს ბიძია სუბარუ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |