![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,067 რეგისტრ.: 22-September 09 მდებარ.: oqros ubani ;) მომხმარებელი № 412 ![]() |
მიხას ყოფილ მანქნაზე გვინდა მაგის გაკეთება, რთულია? რა ჭირდება მაგას და ვის შეუძლია რომ გაგვაკეთებინოს?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(svardosanidze @ 20th October 2010 - 01:10) [snapback]186378[/snapback] ეგრეც არ იქნება, ეს ხომ ავტომატი არაა, დაძვირას ისე დაძრავ რომ 3500 ზე იდგეს უკვე ხალხასტოიზე პროსტა გაზის მიცემისაც მაგ წნევა მაინც არ იქნება რომ შენ 4000 სტარტი მოქგცეს კარგი...... რავიცი მაპატიეთ რამე თუ არ გამეგება ![]() ყველაზე კარგი არის დაუნპაიპი შეცვლა რომ ტურბინებმა ადვილად იტრიალოს და ინტერქულერის წინ გატადაანა ციტატა(svardosanidze @ 20th October 2010 - 01:10) [snapback]186378[/snapback] 3500 ზე იდგეს უკვე მაშინ იხსნება 2 ივე და წავა მაგრად 3500 არამგონია ორივე გაგეხსნად რაც არ უნდა დააპარალელო, მაგხელა მანქანას 3500 ორი ტურბინის კარგად დატრიალებას 2.0 არ ეყოფაო იძახიან აქ და რავიცი |
|
|
![]() ![]() |