![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(shreketa @ 21st October 2010 - 16:54) [snapback]187038[/snapback] უტურბინო 2.0 მექანიკური კოლოფით რო ჩაიდგას 2.5 ძრავი..მგონი უფორ მარტივი პროცედურა იქნება..არა?? კი გაცილებით მარტივი პროცედურა იქნება მამენტ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Oct 21 2010, 16:09) [snapback]187046[/snapback] კი გაცილებით მარტივი პროცედურა იქნება მამენტ ![]() აჰა, შენც მიხვედი უკვე მანდამდე ![]() ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 15:51) [snapback]187034[/snapback] რო ავდგეთ და ტ/25-ში ჩავაყენოთ სტი/ს ვტდ-იანი კარობკა თAვისი ტეკუთი და ბლოკირებით, მაშინ ხო იქნება მარტივი და არაშრომატევადი, თუ მაგასაც თAვისი ვალაკიტორული გამოვლინებები ექნება ? და აზრი?? უბრალოდ A-AWD შეცვალო VTD-თი?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |