![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 16:51) [snapback]187034[/snapback] რო ავდგეთ და ტ/25-ში ჩავაყენოთ სტი/ს ვტდ-იანი კარობკა თAვისი ტეკუთი და ბლოკირებით, მაშინ ხო იქნება მარტივი და არაშრომატევადი, თუ მაგასაც თAვისი ვალაკიტორული გამოვლინებები ექნება ? მაგის გაკათებას ყველაფერი სჯობია, ნუ 3 მანქანას უფრო იოლად გაამექანიკებ. არაVTD მანქანის იკუმ საერთოდ არ იცის ისეთი მონაცემები როგორიცაა AET, AEC და კიდევ 5 ამდაგვარი, ზოგი IN და ზოგიც OUT, რომლის გარეშეც VTD კარობკის მუშაობა შეუძლებელია. მაგას სჯობია მთელი STI-ს ელექტროობა გადაიტანო და სმესის და ზაჟიგანიის კომპლექსური კონტროლერი დაუყენო, რომ ქარზნული ეკუს მეპები დაიკიდოს. ამ კონტროლერებით ცოტა ცხენებსაც მოამრავლებ სადღაც 190-მდე და იქნები ბედნიერი. თუ არა და მე მეგულება ერთ ადგილას AVCS-იანი ლეგასის ეკუ და ის ინდა იყიდო თავის პრავოდკიანად, კორომკა იმასაც VTD აქვს და STI-ს დადგება კარობკის მართვა |
|
|
![]() ![]() |