![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:20) [snapback]187077[/snapback] არაVTD მანქანის იკუმ საერთოდ არ იცის ისეთი მონაცემები როგორიცაა AET, AEC და კიდევ 5 ამდაგვარი, ზოგი IN და ზოგიც OUT, რომლის გარეშეც VTD კარობკის მუშაობა შეუძლებელია. მაგას სჯობია მთელი STI-ს ელექტროობა გადაიტანო და სმესის და ზაჟიგანიის კომპლექსური კონტროლერი დაუყენო, რომ ქარზნული ეკუს მეპები დაიკიდოს. ამ კონტროლერებით ცოტა ცხენებსაც მოამრავლებ სადღაც 190-მდე და იქნები ბედნიერი. ეუფფ... სმესის და ზაჟიგანიის კონტროლერებამდე თუ მივიდა ეგ საქმე ზნაჩიტ უაზრობაა... ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:20) [snapback]187077[/snapback] თუ არა და მე მეგულება ერთ ადგილას AVCS-იანი ლეგასის ეკუ და ის ინდა იყიდო თავის პრავოდკიანად, კორომკა იმასაც VTD აქვს და STI-ს დადგება კარობკის მართვა წავა პირდაპირ ? ვის აქვს და რამდენად ციტატა(karoche @ 21st October 2010 - 18:17) [snapback]187076[/snapback] მაპატიეთ და ჩემსას თუ აქვს ბლოკირების ამბებში განსხვავებული? ჩვეულებრივი სტბ მექანიკისგან თუა მნიშვნელოვნად განსხვავებული? ანუ გამავლობაში რამე უპირატესობა მექნება თუ არა? და შენი პროექტი რომ გამოვიდეს, ანუ ტ25 მექანიკა, მაჯობებ? ტ/25 რო გაამექანიკო ოფროუდზე ყველა ფორესტერს აჯობებს. შენსასაც ![]() |
|
|
![]() ![]() |