![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
maxouni
მახოჯან, და პირიქით რას იტყვი, ანუ ს/20-ში რო ჩადგა ტ/25-ის ძრავი თავისი ეკუთი, ეგეთი პრობლემებს ხო თავიდან ავიცილებთ ? ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:30) [snapback]187080[/snapback] სხვათაშორის საყოველთაოდ ცნობილია რომ ოფორუდზე კარგი ავტომატიკა სჯობნის მექანიკას, იმიტომ რომ შენ უშვებ შეცდომებს და კარგად გაკეთებული TCU არა ეგ ჯერ კიდევ საყოველთაოდ კამათის საკითხია, რომელზეც ჯერ პაუხი არავის არ აქვს და საბოლოოდ მაინც გემოვნების საკითხამდე მიდიან. ავტომატ კარობკას ყოველთვის რჩება ერთი ნაკლი, მაღალი აბაროტიდან ვერ სტარტავ. ეგ კიდევ ხანდახან საჭიროა, რესკი ტაჩოკების მიცემა როცა გაჭედილი ხარ. პლიუს სუბარუს მექანიკაზეა მხოლოდ სუფთა 50/50 გადანაწილება და მაგიტომ მაქვს ამოჩემებული |
|
|
![]() ![]() |