![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:35) [snapback]187082[/snapback] პლიუს სუბარუს მექანიკაზეა მხოლოდ სუფთა 50/50 გადანაწილება და მაგიტომ მაქვს ამოჩემებული როგორ გეკადრება? აბა კარგად ჩაიხედე მანუალში, სუფთა 50/50 გაქვს ხისტი გადაბმის დროსრაც არც ისე მარგებელია თორემ მაგის დაბლოკვას რა უნდა ავტომატზე? მეტსაც გეტყვით და სარეგულირებელიც შეიძლება დაუყენდეს. და ეგეც რომ არა VTD კარობკას, თუ გამავლობას დასჭირდება 40/60-ზეც გააკეთებს, რასაც ვერასოდეს ვერ იზამს მექანიკა. ერთადერთი უპირატესობა მექანიკას აქვს სცეპლენიით ტალჩეკების მიცემა, მაგრამ არანაკლები პრივილეგიები აქვს ავტომატს ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:35) [snapback]187082[/snapback] ავტომატ კარობკას ყოველთვის რჩება ერთი ნაკლი, მაღალი აბაროტიდან ვერ სტარტავ. არა მგონია ოფროუდზე და მითუმეტეს თოვლში ეგ გამოგადგეს ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:35) [snapback]187082[/snapback] მახოჯან, და პირიქით რას იტყვი, ანუ ს/20-ში რო ჩადგა ტ/25-ის ძრავი თავისი ეკუთი, დაახლოებით ერთი ფეხია, ჯერ ისევ გაუჭრელი რჩება სიჩქარის მეორე დატჩიკი, დანარჩენი მაგვარებადია, თუმცა სხვების გამოცდილებიდან ბიუჯეტი ადის 2000$-მდე, გინდა გამექანიკებაზე და გინდა 2.5 მატორიც ჩადგმაზე |
|
|
![]() ![]() |