IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასის დამსუბუქება :)
leqsoo
გამოხმაურება Oct 18 2010, 22:46
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ნოკლედ ავხსნი რაშია საქმე smile.gif მინდა მივიღი პარნიზე მონაწილება(ხოლმე) იცით რო მძIმეა ჩემი პიპია არ მინდა ეს იმპრეზა და რა ვქნა smile.gif ხოდა მოკლედ საბარგულიდან მაქსიმუ შეიძლება 15-17 კილოგრამის ამოღება ხოდა 100 კილომდე რო გახდეს მანქანა შესაძლებელია? შიტოკები რამდენი იქნება 10-15 კილო? რისი ამოღება შეიძლება კიდე იდეები ვის გაქვთ რო ბევრი ჭიდაობა არ დაჭირდეს? smile.gif საბარგული 15+შიტოკები ალბათ ორივე ერთად 25-20+ უკანა სავარძლები მაქსიმუმ 10 კილო+პასაჟირის არ ვიცი რამდენია წონაში smile.gif +++++???????????? რა ამოვიღო?იდეაში იმპრეზას კონკურენცა რო გაუწიოს smile.gif ძრავი ძალიან მამალია smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
NetDevil
გამოხმაურება Oct 22 2010, 10:23
გამოხმაურება #2


66
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,868
რეგისტრ.: 6-June 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 145




PAINKILLER
ცუდიათქო არ მითქვია, მაგრამ იმენნა შეჭიდებას არ ზრდის smile.gif ჟოსტკ პადვესკაზე უფრო კარგად მანევრირებადია, უფრო სწორად კარგად მოგყვება მიხვევ-მოხვევისას, მაგრამ შეჭიდება პირიქით მცირდება და უფდო ადვილად მოწყდება მანქანა ვიდრე რბილ პადვესკაზე.
ყველაზე კარგი გზის შესაბამისად ოქროს დაცული შუალედია რათქმაუნდა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 22 2010, 10:35
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(NetDevil @ Oct 22 2010, 10:23) [snapback]187369[/snapback]
PAINKILLER
ცუდიათქო არ მითქვია, მაგრამ იმენნა შეჭიდებას არ ზრდის smile.gif ჟოსტკ პადვესკაზე უფრო კარგად მანევრირებადია, უფრო სწორად კარგად მოგყვება მიხვევ-მოხვევისას, მაგრამ შეჭიდება პირიქით მცირდება და უფდო ადვილად მოწყდება მანქანა ვიდრე რბილ პადვესკაზე.
ყველაზე კარგი გზის შესაბამისად ოქროს დაცული შუალედია რათქმაუნდა smile.gif

არასწორად ფიქრობ smile.gif ასფალტზე ჟოსტკი პადვესკა შეჭიდებას ზრდის, იმის ხარჯზე რომ მოსახვევში ამორტიზატორი ძალიან არ იკუმშება, შესაბამისად კრენი (კუზაოს დახრა) არ ხდება, ამიტომ საპირისპირო მხარეს ბორბალი მოჭიდებას არ კარგავს (უბრალოდ ასფალტზე შეხება არაა საკმარისი) smile.gif

რბილ პადვესკაზე კი მოსახვევში კრენი დიდია, მეორე ბორბალზე ამორტიზატორის დაჭერა ძალიან მცირდება და მოჭიდებას კარგავს smile.gif


სხვა საქმეა ოფროუდზე და ბუგაროკიან გზაზე, მანდ შედარებით რბილი პადვესკაა საჭირო რაც შეიძლება დიდი ხოდით smile.gif ოფროუდზე (ანუ არა ასფალტზე) მოჭიდება ძირითადად საბურავის პროტექტორის ხარჯზე ხდება და არა ამორტიზატორის დაჭერის ხარჯზე, ანუ ბორბალის მიტანა ზედაპირამდე და მცირე დაჭერაც საკმარისია რომ მოჭიდება ჰქონდეს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
leqsoo   ლეგასის დამსუბუქება :)   Oct 18 2010, 22:46
mixa   leqsoo აუ კაი რააააა...   Oct 18 2010, 22:48
leqsoo   mixa გადი შე უტურბ...   Oct 18 2010, 22:52
mixa   leqsoo ჯართავიკებთ...   Oct 18 2010, 22:57
leqsoo   mixa კატალოგში ჩემ...   Oct 18 2010, 23:16
ztmorieli   leqsoo დისტანციურ მ...   Oct 19 2010, 00:47
PAINKILLER   პარნიზე დიდ სხვაობ...   Oct 19 2010, 09:04
leqsoo   ztmorieli მე ვკითხულო...   Oct 19 2010, 10:11
PAINKILLER  
ციტატ...   Oct 21 2010, 16:27
shreketa  
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge