გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Oct 18 2010, 22:46
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 |
ნოკლედ ავხსნი რაშია საქმე
|
|
|
|
![]() |
Oct 22 2010, 15:18
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ციტატა(PAINKILLER @ 22nd October 2010 - 11:35) [snapback]187378[/snapback] არასწორად ფიქრობ ასფალტზე ჟოსტკი პადვესკა შეჭიდებას ზრდის, იმის ხარჯზე რომ მოსახვევში ამორტიზატორი ძალიან არ იკუმშება, შესაბამისად კრენი (კუზაოს დახრა) არ ხდება, ამიტომ საპირისპირო მხარეს ბორბალი მოჭიდებას არ კარგავს (უბრალოდ ასფალტზე შეხება არაა საკმარისი) რბილ პადვესკაზე კი მოსახვევში კრენი დიდია, მეორე ბორბალზე ამორტიზატორის დაჭერა ძალიან მცირდება და მოჭიდებას კარგავს სხვა საქმეა ოფროუდზე და ბუგაროკიან გზაზე, მანდ შედარებით რბილი პადვესკაა საჭირო რაც შეიძლება დიდი ხოდით ოფროუდზე (ანუ არა ასფალტზე) მოჭიდება ძირითადად საბურავის პროტექტორის ხარჯზე ხდება და არა ამორტიზატორის დაჭერის ხარჯზე, ანუ ბორბალის მიტანა ზედაპირამდე და მცირე დაჭერაც საკმარისია რომ მოჭიდება ჰქონდეს +1 გეთანხმები |
|
|
|
leqsoo ლეგასის დამსუბუქება :) Oct 18 2010, 22:46
mixa leqsoo
აუ კაი რააააა... Oct 18 2010, 22:48
leqsoo mixa
გადი შე უტურბ... Oct 18 2010, 22:52
mixa leqsoo
ჯართავიკებთ... Oct 18 2010, 22:57
leqsoo mixa
კატალოგში ჩემ... Oct 18 2010, 23:16
ztmorieli leqsoo
დისტანციურ მ... Oct 19 2010, 00:47
PAINKILLER პარნიზე დიდ სხვაობ... Oct 19 2010, 09:04
leqsoo ztmorieli
მე ვკითხულო... Oct 19 2010, 10:11
PAINKILLER