![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 16:51) [snapback]187065[/snapback] ხო რა, თAნ სტის გაცილებით უკეთEსი ბლოკირება აქვს არანაირად, ავტომატიკაზე იგივეა ზუსტად რაც S/TB-ზე ![]() ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 16:51) [snapback]187065[/snapback] პლიუს ვტდ და მემგონი წესით უნდა გაუმჯობესდეს გამავლობა, პახოდუ ცოცხალი კარობკაა უფრო და კარგად რთAვს მაგაში გეთანხმები, კარობკაც უკეთესია და დიფერენციალიც ![]() ციტატა(karoche @ 21st October 2010 - 17:17) [snapback]187076[/snapback] მაპატიეთ და ჩემსას თუ აქვს ბლოკირების ამბებში განსხვავებული? ჩვეულებრივი სტბ მექანიკისგან თუა მნიშვნელოვნად განსხვავებული? გიზო, როგორც ვიცი TYPE M-ს უკანა ბლოკირება კულაჩკოვი აქვს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |