IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მექანიკური კარობკა T/25-ში
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 15:06
გამოხმაურება #1


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები

არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 22 2010, 16:23
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 17:35) [snapback]187082[/snapback]
პლიუს სუბარუს მექანიკაზეა მხოლოდ სუფთა 50/50 გადანაწილება და მაგიტომ მაქვს ამოჩემებული

სუფთა 50/50 რაში გჭირდება? biggrin.gif 45/55 არ წავა? wink.gif

პახოდუ VTD-ს ადგილიდანვე შეუძლია დაბლოკვა, რაც მექანიკამ არ იცის smile.gif

ანუ ცენტრალური დიფერენციალის ამბავში VTD ყველაზე კარგია smile.gif


ციტატა(crimson @ 22nd October 2010 - 16:18) [snapback]187542[/snapback]
სტბს და ტ/25-ს ერთნაირი ბლოკირება აქვთ ?

უკანა LSD ერთი აქვს ყველა ფორიკას, გარდა TYPE M-ისა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
crimson   მექანიკური კარობკა T/25-ში   Oct 4 2010, 15:06
Vajika   crimson კოტე ვის მან...   Oct 4 2010, 15:12
shreketa   ძან მაგარი იქნება..2...   Oct 4 2010, 15:15
mishaj   crimson თვითონ კოლო...   Oct 4 2010, 15:24
datoxachi   კარგი თემაა,მეც მა...   Oct 4 2010, 15:26
crimson  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge