გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 9 2009, 17:20
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 |
ვინ რა იცით აბა დაწერეთ.
მაგალითად ჩემი 2.5 არ 4 ვალიანი როგორც ვიცი არი 2 ვალიანები და ა.შ რა განსხვავებაა გამძლეობიტ რომელი ჯობია დამატებიტ რა შეილება გავაკეთოტ გაგრილება ან რამე სხვა |
|
|
|
![]() |
Jul 9 2009, 17:36
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
ციტატა(Mazo @ Jul 9 2009, 18:20) [snapback]18844[/snapback] ვინ რა იცით აბა დაწერეთ. მაგალითად ჩემი 2.5 არ 4 ვალიანი როგორც ვიცი არი 2 ვალიანები და ა.შ რა განსხვავებაა გამძლეობიტ რომელი ჯობია დამატებიტ რა შეილება გავაკეთოტ გაგრილება ან რამე სხვა როგორც ვიცი 2.5 4 ვალიანსა (DOHC) და 2 ვალიან ( SOHC) შორის ისაა რომ 2 ვალიანს უფრო ნაკლები მიდრეკილება აქბს გადახურებისკენ, ყველამ იცის რომ 2.5 4 ვალიანის "ბირკა" ანუ მინუსა გადახურება ან გალოვკის პრაკლადკების მწყობრიდან ადრე გამოსვლა, ხოლო რაც შეეხება ცხენებს ეგ ზუსტად არ ვიცი მაგრამ 2 ვალიანს ნაკლები უნდა ჰქონდეს! დამატებით გაგრილებაზე ზრუნვა კი ალბათ რადიატორის მოცულობის გაზრდაა, რომელიც ნამდვილად არ აწყენდა ჩვენ 2.5 (DOHC) ძრავებს, მაგრამ როგორც წერენ ინტერნეტში ხშირია შემთხვევები როდესაც გალოვკის პრაკლადკა უბრალოდ გამოდის მწყობრიდან ანუ ძრავის გადაუხურებლად |
|
|
|
Mazo სუბარუს ძრავების გამძლეობა Jul 9 2009, 17:20
bondzgi1
![]() ![]() |