გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 9 2009, 17:20
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 |
ვინ რა იცით აბა დაწერეთ.
მაგალითად ჩემი 2.5 არ 4 ვალიანი როგორც ვიცი არი 2 ვალიანები და ა.შ რა განსხვავებაა გამძლეობიტ რომელი ჯობია დამატებიტ რა შეილება გავაკეთოტ გაგრილება ან რამე სხვა |
|
|
|
![]() |
Jul 9 2009, 17:52
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 |
რამენაირად მილებით ძრავს რომ მიუშვირო?
არ აცხელებს მაგრამ რაც უფრო კარგი გაგრილება ექნება მიტ უფრო მშვიდად ვიქნები თან როგორც იძახი 2.5 4 ვალიანებს გადახურებისკენ აქვთო მიდრეკილებაო ხოდა 1 ხელ გადახურებული მანქანა ჩამომივიდა და მეორეთ არ მინდა რომ მოხდეს და რადიატორს მაგხელა მოცულობა რითი უნდა მოვუმატო? შლანგებით რომ დამატებიტ პატარა რადიატორი შეუერთო არ მოსულა? და დაამონტაჟო ძრავზე ზემოდან ისე რომ ის კაპოტის ამოჭრილიდან შესული ჰაერი მაგ რადიატორს ურტყამდეს არ გამოვა? მართლა პრობლემაა და მატებით რადიატორი? წყლის მიმოსვლას ხელს შეუშლის ან რამე? |
|
|
|
Jul 9 2009, 17:59
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
[quote name='Mazo' date='Jul 9 2009, 18:52' post='18859'
შლანგებით რომ დამატებიტ პატარა რადიატორი შეუერთო არ მოსულა? და დაამონტაჟო ძრავზე ზემოდან ისე რომ ის კაპოტის ამოჭრილიდან შესული ჰაერი მაგ რადიატორს ურტყამდეს არ გამოვა? [/quote] კაპოტს რომ გახსნი ტურბო ეგონებად , მოკლედ არც თუ ისე ადვილია გადახურება თუ მოუვლი ძრავს, პირველ რიგში 2.5 (DOHC) ებს არ უყვართ გაზაობა, ბოლომდე გაზის გაყრა და დიდხანს გონკაობა, სტაბილური სიარულით თუნდაც მაგარ აღმართზე არ გადაახურებს წყალს, არ უნდა აბუქსაო მატორის გაგლეჯვამდე |
|
|
|
Mazo სუბარუს ძრავების გამძლეობა Jul 9 2009, 17:20
bondzgi1
![]() ![]() |