გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 9 2009, 17:20
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 |
ვინ რა იცით აბა დაწერეთ.
მაგალითად ჩემი 2.5 არ 4 ვალიანი როგორც ვიცი არი 2 ვალიანები და ა.შ რა განსხვავებაა გამძლეობიტ რომელი ჯობია დამატებიტ რა შეილება გავაკეთოტ გაგრილება ან რამე სხვა |
|
|
|
![]() |
Jul 9 2009, 18:05
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 |
6000 აბაროტზე მემონი 2 წამზე მეტი არ გამიჩერებია და მაინც რომ მომიწიოს და გადახურდეს ამის დედაც მეთქი ვიტყვი რა პონტია ?
ესეთი ნეჟნი მაროჯნი არ უნდა იყოს. ესეიგი მაინც შესაძლებელია ხომ რომ დამატებიტ რადიატორი დაყენდეს არა? თუ არაფერს არ ავნებს მემგონი არც ისე რთულია მაგის გაკეთება შევა მთავარ რადიატორში გაგრილდება იქიდან გადავა დამატებით პატარა რადიატორში უფრო გაგრილდება და წშევა ისევ ძრავში უნდა 2 შლანგი პატარა რადიატორი კაპოტის ამოჭრა და კარგათ რადიატორის დამაგრება ზემოდან მემგონი არც რთულია და არც ძვირი მთავარია არ ავნოს მაგან უფრო მე არ ვიცი ავნებს \თუ არა დაწერონ სხვებმაც ვაბშე მარტივად დადგება იმაზე რა ქვია იმას ამორტიზატორის ბოლტები როა კაპოტში ლანჟეროლებთან მაგაზე დადგება ის რკინა და ზედ რადიატორი |
|
|
|
Mazo სუბარუს ძრავების გამძლეობა Jul 9 2009, 17:20
bondzgi1
![]() ![]() |