IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს ძრავების გამძლეობა, მოვლა დამატებით დაცვა და ა.შ
Mazo
გამოხმაურება Jul 9 2009, 17:20
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




ვინ რა იცით აბა დაწერეთ.

მაგალითად ჩემი 2.5 არ 4 ვალიანი როგორც ვიცი არი 2 ვალიანები და ა.შ

რა განსხვავებაა გამძლეობიტ რომელი ჯობია
დამატებიტ რა შეილება გავაკეთოტ გაგრილება ან რამე სხვა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Mazo
გამოხმაურება Jul 9 2009, 18:05
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




6000 აბაროტზე მემონი 2 წამზე მეტი არ გამიჩერებია და მაინც რომ მომიწიოს და გადახურდეს ამის დედაც მეთქი ვიტყვი რა პონტია ? biggrin.gif

ესეთი ნეჟნი მაროჯნი არ უნდა იყოს.
ესეიგი მაინც შესაძლებელია ხომ რომ დამატებიტ რადიატორი დაყენდეს არა?

თუ არაფერს არ ავნებს მემგონი არც ისე რთულია მაგის გაკეთება შევა მთავარ რადიატორში გაგრილდება იქიდან გადავა დამატებით პატარა რადიატორში უფრო გაგრილდება და წშევა ისევ ძრავში უნდა 2 შლანგი პატარა რადიატორი კაპოტის ამოჭრა და კარგათ რადიატორის დამაგრება ზემოდან მემგონი არც რთულია და არც ძვირი მთავარია არ ავნოს მაგან უფრო მე არ ვიცი ავნებს \თუ არა დაწერონ სხვებმაც

ვაბშე მარტივად დადგება იმაზე რა ქვია იმას ამორტიზატორის ბოლტები როა კაპოტში ლანჟეროლებთან მაგაზე დადგება ის რკინა და ზედ რადიატორი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Mazo   სუბარუს ძრავების გამძლეობა   Jul 9 2009, 17:20
bondzgi1  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge