![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ვინმემ ხომ არ იცით სხვადასხვა წლებში გამოშვებულებს სხვა დასხვა სტოპებიაქვს?
და კიდე მაინტერესებს 5იანი ავტომატით როგორ დადის. ვერსად ვერ ვნახე მონაცემები ვერც 0-100მდე ვერ 180მდე ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
mixa
ციტატა(mixa @ 2nd September 2009 - 17:19) [snapback]30811[/snapback] რო აწვებით ამ კუბატურას ბაზარი არაა კაია დიდი კუბატურა ოღონც წესიერი მატორი და არა სუბარუს ბანძი ატმომატორი, რა უბედურებაა 3.6დან 330NM თან 2010ში, CLKებში რო3.2 იდო 98დან იმას ქონდა მგონი მაგდენი და თან 2კლაპნიანია თუ არ ვცდები smile.gif თან არც ეკონომიური არ იქნება(იასნია ბაქოს რეგულარი არ უნდა არც მაგას) და ჯობია ტურბინიანზე გამოუცვალო 100000ზე რემენი და ასხა სუპერი უფრო ჩქარიც არის უფრო ეკონომიურიც არის და თან 4ცილინდრის მომსახურება ჩვენ პირობებში უფრო ადვილია იმიტო რო ფეიქრებზე არის ნაწილები მატორის ეს არ უნდა დაგეწერა. პირიქით ლეგასის 2.0 მატორი არის სლაბი თუ არის. თან ტვინ ტურბო . რაც შეეხება H6 მატორს. მატორების ათეულშიც გავიდა. თან ბოლო ბოლო ცეპზეა და ატმოსფერულია. ტრასაზეც უფრო მაგარია. ტრასაზე ტურბო გახსნილი ვერ ივლი სულ. ![]() CLKს რაც შეეხება 98 იანს. 3.2 მატორი . 310 აქს ტორქი. 218HP ეხლა სუბარუ H6 3.0 მატორი 304 ტორქი 250HP თან 4 კარიანი არის. |
|
|