![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ესეიგი რამოხდა დღეს ვტესტავდი ჩემ მანქანას ვენ ფორუმელთან MixA417 ყავს ესტიაი ორი დავდექით სამიზაეზდი სამივე გავასწარი ჯიგრულად აშკარად ვრ იყო ჯანზე
მანქანა მეოთხეჯერ რო წამოვედით მატორმა რაკარუკი აიკიდა გავაჩერეთ გავაციეთ და ზეთი ვნახედ და სულ წყალივით იყო არადა 2 იც არ ქონდა გავლილი გამიტყდა მაგრად რაღა ჩემთან გატესტვისას დაემართა ეგ ამბავი მარა თუ ესე იყო ადრე თუ გვიან მაინცმოხდებოდა ეგ ამბავი ხოდა რჩევები მიეცითრა როგორ ქნას და ასე შემდეგ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ვიასუბრეთ უკვე და ხვალ ვნახავთ რა და როგორ , სავარაუდოთ შატუნის სტუკია , რადგან სტუკის ხმა დაბალ აბაროტზე არ აქვს 70% გადარჩენილი შეიძლება იყოს კალენვალი , იყო რამოდენიმე ესეთი შემთხვევა , შეიძლება ზეთის ან ფილტრის ბრალიც არის და თვითონ დეტალის ცვეთისაც , არ არის გამორიცხული ზეთის ნასოსიც , ხშირ შემთხვევაში ბოლტები არის დაშვებული და სათანადო წნება არ იქმნება მაღალ აბაროტზე
ყველამ დაიმახსოვრეთ , არ არსებობს რო ვერ შეამჩნიოთ, კაკუნის ხმას როგორც გაიგებთ უმჯობესია გააჩეროთ მანქანა , გავლილმა 2 კილომეტრმა შეიძლება უვარგისი გახადოს კალენვალი , ძრავის გადახურების შემთხვევაში არ უნდ ჩააქროთ ძრავი და თავის აბაროტზე ამუშაოთ და ისე გააგრილოთ, ჩართოთ სალონში ფეჩი , რომ დროულად გაგრილდეს წყალი |
|
|
![]() ![]() |