გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 9 2009, 17:41
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
რა მაინტერესებს, ესეიგი 2.5 EJ-25 ატმოსფერულ ძრავზე რომ გამოვცბალო კოლეკტორი და მთელი მაყუჩის სისტემა, ანუ დავაყენო სპორტული "პრიამატოკი" რამდენ ცხენუკას
|
|
|
|
![]() |
Jul 10 2009, 00:32
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 |
RACKER
საჭიროა ოღონდ გააჩნია მანქანას.... ის არა "კოლექტორში გადახსნილი სივიკები რო დარიბან" -------- მე ესეთი მიყენია კაკიმოტო რეისინგის... http://www.japanesemotorsport.com.au/jms2/images/qq47.jpg -------------------- 4x4=16
|
|
|
|
Jul 10 2009, 00:38
გამოხმაურება
#3
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
ციტატა(Kastera @ Jul 9 2009, 22:32) [snapback]18981[/snapback] RACKER საჭიროა ოღონდ გააჩნია მანქანას.... ის არა "კოლექტორში გადახსნილი სივიკები რო დარიბან" -------- მე ესეთი მიყენია კაკიმოტო რეისინგის... http://www.japanesemotorsport.com.au/jms2/images/qq47.jpg იასნია ეხლა იმპრეზაზე და ტურბინიანზე საჭიროა. ამდენი ჰაერი რო იტენება მატორში იმას გამოსვლაც უნდა უკან. უტურბინო ფორესტერზე და აუთბექზე ნაღდად არ აქ აზრი. დაჟე სივიჯებზე უარესია. პროსტა ხმა თუ გევასება მაჩოკს შეცვლი და ეგაა |
|
|
|
bondzgi1 სპორტული ვიხლოპი Jul 9 2009, 17:41
Mazo მემგონი ჯობია კატა... Jul 9 2009, 17:44
bondzgi1
![]() ![]() |