IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> SG5-ის რასპორკის გაკეთება, უფრო სწორედ SF5-ის რასპორკის გადაკეთება :)
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 29 2010, 16:03
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მოკლედ მე ხომ რასპორკებში არ მიმართლებს, რამდენჯერ ვეცადე რომ მეშოვა ჩემი კროსისთვის შესაბამისი რასპორკა, ერთი ცალი გავჩითე და არ მომეწონა, ძაან იაფფასიანი და ბანძი იყო, სხვები ძველი კუზაოს რასპორკები იყო და ვერანაირად ვერ დავაყენე ჩემს ფორიკაზე...

ინჯაპანზე მინდოდა დათრევა და საკმაოდ ძვირი ჯდება და თან იშვიათად იჩითება, ჩაჯდომა უნდა და ჩალიჩი, მაგდენის საშუალება და ნერვები არ მქონდა და დავანებე თავი...

მაგის სანაცვლოდ დავითრიე ძველი კუზაოს წინა-უკანა CUSCO-ს რასპორკები, კომპლექტში იყო და ერთად ავიღე შედარებით იაფად, უკანა რასპორკა დავაყენე როგორც იცით. წინას დაყენებაც მინდოდა მაგრამ იმის გამო რომ მაგარი გადაკეთება და ფლიანეცების გამოჩარხვა უნდოდა, დამენანა გასაფუჭებლად და ვიფიქრე გავყიდი, დავამატებ ფულს და იაპონიიდან ჩამოვიტან ჩემი კუზაოს რასპორკას, მსურველიც გამოჩნდა და იყიდა კიდეც, მაგრამ აღმოჩნდა რომ პატარ ბზარი ჰქონია საბოლტესთან sad.gif ალბათ დებილმა იაპოშკამ ძალიან გადაუჭირა ან არასწორად ჰქონდა დაყენებული (რეგულირება არ გამოიყენა) და მიუხედავად იმისა რომ ტიტანის შენადნობისგან არის, იქაური სუპერკლუჩებით ალბათ დედას უტირებდნენ და შედეგიც სახეზეა, გამსკდარია საბოლტესთან... (შესაბამის სურათს მერე დავდებ)

ჯერ ვიფქრე არგონშიკს დავადუღებინებთქო, მაგრამ არ მიღირს, არგონშიკს ცალკე ფული უნდა მივცე და მე მაინც ვერ დავაყენებ ჩემს ფორიკაზე პირდაპირ, გაყიდვით კი ასეთი დადუღებული უფრო იაფად უნდა გავყიდო და აზრი არა აქვს, ვინც იყიდის იმასაც არ უნდა ჰქონდეს იმედი კარგად იმუშავებს თუ არა...

ამიტომ მირჩევნია გადავაკეთო ჩემი ფორესტერისთვის, აქამდე მენანებოდა გაჭრა-გამოჭრა-მიდუღებისთვის და ახლა აღარ დამენანება smile.gif








ახლა რაშია საქმე, ახალი კუზაოს და ძველი კუზაოს ამორტიზატორის საბოლტეები ერთმანეთისგან ისეთი კუთხით არის აცდენილი რომ ჩემი მანქანის ამორტიზატორის ერთერთი ბოლტი ხვდება ზუსტად ამ რასპორკის ბოლოში პატარა ფლიანეცის შედუღების ადგილას....

ანუ მომიწევს ამ ფლიანეცის მთლიანად მოხერხვა და ახალი ფლიანეცის გამოჭრა და შედუღება....

ახლა მაინტერესებს სად ვიშოვო შესაბამისი მასალა, და რა მასალაა საჭირო რომ ამ შენადნობზე კარგად დადუღდეს და მტკიცეც იყოს, დურალი გამოდგება ვითომ???



აბა რასპორკების ლომებო და მასტერებო, გამოუშვით რჩევები smile.gif

ჯოკერას ველოდები, სად არის? biggrin.gif


მინდა რომ მინიმალურად დავაზიანო არსებული კონსტრუქცია.... ანუ ნაკლები მოვაჭრა-გავღუნო (ან საერთოდ არა) და მეტი მივადუღო biggrin.gif



ესეც სურათები, როგორ ვცდილობდი ჩემი ძველი რასპორკის კროსსპორტზე დაყენებას და რამხელა სხვაობაა ამორტიზატორების ბოლტებში და დაშორებაში (კუსკოს რასპორკაზე დაშორება არაა პრობლემა, რეგულირდება სიგრძე)













ამ კუსკოს რასპორკის ჩემს ამორტიზატორებზე მიზომებულ სურათს მოგვიანებით დავდებ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Gio-a
გამოხმაურება Oct 29 2010, 16:17
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,504
რეგისტრ.: 28-October 09
მდებარ.: გორი
მომხმარებელი № 508




PAINKILLER
უკანა რასპორკის ტრუბის ზომა იქნებ მომწერო.. ბოდიში ოფისათვის ჩემსას თავები ჩამოყვა ტრუბა არ ეყენა არ ვიცი რატომ dry.gif მიდნა რომ გავაკეთებინო
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
PAINKILLER   SG5-ის რასპორკის გაკეთება   Oct 29 2010, 16:03
Gio-a   PAINKILLER უკანა რასპო...   Oct 29 2010, 16:17
PAINKILLER  
...   Nov 1 2010, 15:43
PAINKILLER  
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge