გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Oct 28 2010, 20:49
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 19-December 09 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 642 |
შევიძენ სუბარუ ფორესტერის 2.5 ძრავს
|
|
|
|
![]() |
Oct 29 2010, 10:04
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
გალოვკები და ბლოკი რო არ დააშლიფოვკეს იმიტომ გაგიცხელა წყალმა , ( ან თერმოსტატი გქონდა დაბრედილი)
|
|
|
|
Oct 29 2010, 18:21
გამოხმაურება
#3
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 19-December 09 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 642 |
ციტატა(SUB 300 @ Oct 29 2010, 11:04) [snapback]190415[/snapback] გალოვკები და ბლოკი რო არ დააშლიფოვკეს იმიტომ გაგიცხელა წყალმა , ( ან თერმოსტატი გქონდა დაბრედილი) ორივე დაშლიფოვკებული იყო.მე უფრო პრაკლატკის ბრალი მგონია პარანიტის პრაკლატკა დაუყენეს გამოჭრილი და მოკლეთ ასეა საქმე. თერმოსტატი ისე არ შემიმოწმებია... |
|
|
|
Oct 29 2010, 18:45
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(ZUA-222 @ Oct 29 2010, 19:21) [snapback]190747[/snapback] ორივე დაშლიფოვკებული იყო.მე უფრო პრაკლატკის ბრალი მგონია პარანიტის პრაკლატკა დაუყენეს გამოჭრილი და მოკლეთ ასეა საქმე. თერმოსტატი ისე არ შემიმოწმებია... სად დააშლიფოვკებინე ? პარანიტის პრაკლატკა ჯობია რკინის პრაკლატკას , მაგრამ თუ ქარხნული არ იყო და აქ გამოაჭრევინე უეჭველი გადაჯერა დაჭირდებოდა გარკვეული კილომეტრაჟის მერე თუ წყალს ასხავს პრაკლატკაა დამწვარი ისევ , ერთი ვარიანტი არის მანდ და შეიძლება გაეპარა ხელოსანს , მქონდა ესეთი შემთხვევაც , გილზს ქონდა ერთ სანტიმეტრიანი ბზარი ( ზედა ყელიდან (გალოვკის პრაკლატკა სადაც დგას)5 მილილეტრით დაბლა ) , მეორე ბზარი კი ქონდა , ზევიდან რო დახედავ ბლოკს ეტყობა ქარხნუკი დაგილზული ,ზუსტად თვითონ გილზსა და კოჟუხს შორის იყო (მეორე ბზარი ) ჩვენც კინაღამ გაგვეპარა დეფექტი , დაშლიფოვკების დროს გამოჩდა უფრო მეტად და თუ არა დაკვირვერბა ის მანქანა კიდე წყალს გააცხელებდა , წინა ხელოსანმა ვერ ნახა და ისე აუწყო ახალ პრაკლატკებზე პრაკლატკა თუ ვარგისია მეორად გამოყენება შესაძლებელია თუ 2.0 შენთან პრობლემაა რაღაც რომელიც ხელოსანმა ვერ იპოვა |
|
|
|
Oct 29 2010, 19:30
გამოხმაურება
#5
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 19-December 09 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 642 |
ციტატა(SUB 300 @ Oct 29 2010, 19:45) [snapback]190754[/snapback] სად დააშლიფოვკებინე ? პარანიტის პრაკლატკა ჯობია რკინის პრაკლატკას , მაგრამ თუ ქარხნული არ იყო და აქ გამოაჭრევინე უეჭველი გადაჯერა დაჭირდებოდა გარკვეული კილომეტრაჟის მერე თუ წყალს ასხავს პრაკლატკაა დამწვარი ისევ , ერთი ვარიანტი არის მანდ და შეიძლება გაეპარა ხელოსანს , მქონდა ესეთი შემთხვევაც , გილზს ქონდა ერთ სანტიმეტრიანი ბზარი ( ზედა ყელიდან (გალოვკის პრაკლატკა სადაც დგას)5 მილილეტრით დაბლა ) , მეორე ბზარი კი ქონდა , ზევიდან რო დახედავ ბლოკს ეტყობა ქარხნუკი დაგილზული ,ზუსტად თვითონ გილზსა და კოჟუხს შორის იყო (მეორე ბზარი ) ჩვენც კინაღამ გაგვეპარა დეფექტი , დაშლიფოვკების დროს გამოჩდა უფრო მეტად და თუ არა დაკვირვერბა ის მანქანა კიდე წყალს გააცხელებდა , წინა ხელოსანმა ვერ ნახა და ისე აუწყო ახალ პრაკლატკებზე პრაკლატკა თუ ვარგისია მეორად გამოყენება შესაძლებელია თუ 2.0 შენთან პრობლემაა რაღაც რომელიც ხელოსანმა ვერ იპოვა ზურასთან დავაშლიფოვკე. SUB ისე რომ ვიცოდე შენ რამდენათ გაქვს 2.5 მატორი? ციტატა(Nikala @ Oct 29 2010, 20:01) [snapback]190756[/snapback] შიძლება ერთI რამ ვიკითხო და გავაოფო? 2.0 უტურბინი და 2,5 უტურბინო , წვაში რამე სხვაობა აქვს??? მართლა ზალიან მაინტერესებს სხვაობა დიდი არაფერი აქვს მე როგორც ვიცი.ერთნაირად წვავს |
|
|
|
ZUA-222 შევიძენ სუბარუ ფორესტერის 2.5 ძრავს Oct 28 2010, 20:49
shreketa თუ 2 ვალიანია იაპონ... Oct 28 2010, 21:16
zimbo sub-300 დაუკავშირდი 89816621... Oct 28 2010, 21:36
ZUA-222
sub-300 დაუკავშირდი 8981662... Oct 28 2010, 22:03
ZUA-222
![]() ![]() |