![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ მე ხომ რასპორკებში არ მიმართლებს, რამდენჯერ ვეცადე რომ მეშოვა ჩემი კროსისთვის შესაბამისი რასპორკა, ერთი ცალი გავჩითე და არ მომეწონა, ძაან იაფფასიანი და ბანძი იყო, სხვები ძველი კუზაოს რასპორკები იყო და ვერანაირად ვერ დავაყენე ჩემს ფორიკაზე...
ინჯაპანზე მინდოდა დათრევა და საკმაოდ ძვირი ჯდება და თან იშვიათად იჩითება, ჩაჯდომა უნდა და ჩალიჩი, მაგდენის საშუალება და ნერვები არ მქონდა და დავანებე თავი... მაგის სანაცვლოდ დავითრიე ძველი კუზაოს წინა-უკანა CUSCO-ს რასპორკები, კომპლექტში იყო და ერთად ავიღე შედარებით იაფად, უკანა რასპორკა დავაყენე როგორც იცით. წინას დაყენებაც მინდოდა მაგრამ იმის გამო რომ მაგარი გადაკეთება და ფლიანეცების გამოჩარხვა უნდოდა, დამენანა გასაფუჭებლად და ვიფიქრე გავყიდი, დავამატებ ფულს და იაპონიიდან ჩამოვიტან ჩემი კუზაოს რასპორკას, მსურველიც გამოჩნდა და იყიდა კიდეც, მაგრამ აღმოჩნდა რომ პატარ ბზარი ჰქონია საბოლტესთან ![]() ჯერ ვიფქრე არგონშიკს დავადუღებინებთქო, მაგრამ არ მიღირს, არგონშიკს ცალკე ფული უნდა მივცე და მე მაინც ვერ დავაყენებ ჩემს ფორიკაზე პირდაპირ, გაყიდვით კი ასეთი დადუღებული უფრო იაფად უნდა გავყიდო და აზრი არა აქვს, ვინც იყიდის იმასაც არ უნდა ჰქონდეს იმედი კარგად იმუშავებს თუ არა... ამიტომ მირჩევნია გადავაკეთო ჩემი ფორესტერისთვის, აქამდე მენანებოდა გაჭრა-გამოჭრა-მიდუღებისთვის და ახლა აღარ დამენანება ![]() ![]() ![]() ახლა რაშია საქმე, ახალი კუზაოს და ძველი კუზაოს ამორტიზატორის საბოლტეები ერთმანეთისგან ისეთი კუთხით არის აცდენილი რომ ჩემი მანქანის ამორტიზატორის ერთერთი ბოლტი ხვდება ზუსტად ამ რასპორკის ბოლოში პატარა ფლიანეცის შედუღების ადგილას.... ანუ მომიწევს ამ ფლიანეცის მთლიანად მოხერხვა და ახალი ფლიანეცის გამოჭრა და შედუღება.... ახლა მაინტერესებს სად ვიშოვო შესაბამისი მასალა, და რა მასალაა საჭირო რომ ამ შენადნობზე კარგად დადუღდეს და მტკიცეც იყოს, დურალი გამოდგება ვითომ??? აბა რასპორკების ლომებო და მასტერებო, გამოუშვით რჩევები ![]() ჯოკერას ველოდები, სად არის? ![]() მინდა რომ მინიმალურად დავაზიანო არსებული კონსტრუქცია.... ანუ ნაკლები მოვაჭრა-გავღუნო (ან საერთოდ არა) და მეტი მივადუღო ![]() ესეც სურათები, როგორ ვცდილობდი ჩემი ძველი რასპორკის კროსსპორტზე დაყენებას და რამხელა სხვაობაა ამორტიზატორების ბოლტებში და დაშორებაში (კუსკოს რასპორკაზე დაშორება არაა პრობლემა, რეგულირდება სიგრძე) ![]() ![]() ![]() ![]() ამ კუსკოს რასპორკის ჩემს ამორტიზატორებზე მიზომებულ სურათს მოგვიანებით დავდებ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, ასეთი სიტუაციაა, ამ რასპორკას არ შევეხები რეკონსტრუქციის ამბავში, ანუ არაფერს არ მოვაჭრი და მივადუღებ, უბრალოდ ქარხნულ კონდიციამდე მივიყვან (გაბზარულ საბოლტეს დავადუღებ არგონით) და ვიფიქრებ გადამყვანი ფლიანეცების დაყენებაზე
![]() ანუ მინდა დაახლოებით ასეთი ფლიანეცის გაკეთება, ოღონდ ამორტიზატორისთვის ![]() ![]() ასეთი რაღაც დადგება ამორტიზატორზე და მერე ზემოდან დადგება რასპორკა ![]() ეს ფლიანეცი რა მასალისგანაა, ფოლადია თუ ნერჟავეიკა? რაღაც კარგად გამოიყურება და იგივე მასალა მინდა მეც რომ გამოვიყენო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|