![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
გამარჯობათ.
მაინტერესებს ლეგასზე თუ შეიძლება ტურბინების შეცვლა ფორიკას ტურბინით. ან თუ შეიძლება ძრავი რომ შეიძვალოს ფორესტერისაზე? რის გაკეთება მომიწევს? ეკუს გადაპრაშივკება დამჭირდება თუ არა? 2000 წლიანი მოდელია. ახალი ეკუს ყიდვა მომიწევს? კიდევ მაინტერესებს რა ღირს ტურბინები, ძრავა და ვინმე ხომ არ ყიდით ამ ყველაფერს ან ხო არ იცით ვინმე ყიდდეს? ბოდიში ამდენი რთული შეკითხვისთვის. ეხლა ვსწავლობ და თქვენი დახმარება მჭირდება. მადლობთ წინასწარ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 2nd November 2010 - 17:06) [snapback]192450[/snapback] ეგ სიტყვები ძალიან მომწონს... ძველ ესტის ბლოკს დახურული აქვს წყლის სისტემა ფაქტიურად ესეთი ზედხედი აქვს და ბუსტსაც დიდს უძლებს და ელიფსებსაც არ იკეთებს გილზები ![]() gentoo ვერ ვგებულობ რა გაინტერესებს ზუსტად , კითხვების სახით ჩამოწერე თუ რამე გაინტერესებს და გიპასუხებ ციტატა(maxouni @ Nov 2 2010, 18:02) [snapback]192510[/snapback] საინტერესოა. შეიძლება გამოდიოდა ეგეთებიც, მაგრამ მაშინ რა განსხვავებაა WRX-ს ძრავთან, მე მგონი არაფერი. მოკლედ ძრავი თუ იჩარხება ყველა ვარინტში პერეგაროდკები უნდა ჩადუღდეს მეც ეგრე ვფიქრობ რომ არანაირი სხვაობა არ არის , უბრალოდ ძველ ძრავებს აქვს პერეგაროტკები , უფრო ძველებს როგორც ზევით დავდე (შევსებულია მთლიანად და მარტო წყლის და ზეთის კანალების დირკები აქვს ) ჩემი აზრით არა მარტო პერეგაროტკები , უნდა იჩალიჩო ფლიანეცზეც და თავიც შეავსო მაგრამ ამ ყველაფერს რო გააკეთებ შესაძლებელია წყლის სისტემამ ტემპერატურა მაღალი დაიჭიროს და მაგისთვისაც მაქვს მოფიქრებული ერთი ხრიკი |
|
|