![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,067 რეგისტრ.: 22-September 09 მდებარ.: oqros ubani ;) მომხმარებელი № 412 ![]() |
მიხას ყოფილ მანქნაზე გვინდა მაგის გაკეთება, რთულია? რა ჭირდება მაგას და ვის შეუძლია რომ გაგვაკეთებინოს?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(borosa @ 2nd November 2010 - 22:46) [snapback]192761[/snapback] ციტატა(Attic @ Nov 2 2010, 22:50) [snapback]192685[/snapback] borosa მეორე ვარიანტი უკეთესია შენი ჩამოთვლილი სიიდან რავიცი თან ვიზუალური მხარეც არის... ამასჰი კიდე ლეგასი ათი თავით მაღლა დგას რავი რა მემგონი ყოველდგე სხვადასხვას ვფიქრობ და ბოლოს ალბათ დავიტოვებ ჩემ მეტყევეს და ეგ იქნება ლეგასი სულ სხვა მანქანაა იმპრეზასთან შედარებით.... იმპრეზას კომფორტი აკლია, წვა ერთიდაიგივე აქვს ორივეს პაჩტი.....ლეგასი უფორ დიდი მანქანაა, საოჯახოს პონტშიც, უფრო ვიდიანი და სპორტ რეჟიმიც არ აკლია..... არ უნდა მაგას არც 1500 აბაროტი და არც 4000 აბაროტი, ბუსტის დაჩიკი და სულ იარე ვაკუუმზე და ეგააა, ძააან რომ არ მიაჭირო გაზის პედალს და ისე აიყვანო აბაროტები ტურბინა სულაც არ უბერავს, მასე დავდივარ უკვე რამდენიხანია... გაწევა ეგრევე იგრძნობა ტურბინა როცა იხსნება ხოდა ამუღამებ მაგ ამბავს და ეგააა.... მე ლეგასს ვაძლევს ხმას არაიმიტომ რომ მე მყავს, უბრალოდ მირჩევნია იმპრეზას ![]() |
|
|
![]() ![]() |