![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
რა მაინტერესებს, მაგალითად როცა მანქანა გავაჩერე, უნდა ჩავაქრო და ამ დროს ჩაირთო ვინტილიატორი, ამ დროს როგორ ჯობია დავაცადო როდის მორჩება ვინტილიატორი თავის საქმეს და მერე გამოვრთო თუ არაა პრობლემა მანქანის ჩაქრობა, ეგრევე ჩაქრობა ხო არ აფუჭებს რამეს, მაგალითად ტერმოსტატს
გამომეხმაურეთ აბა, ძალიან მაინტერესებს, მანამდე მყავდა გოლფი და მაგ მანქანებში ალბათ ყველას გეცოდინებათ მანქანას რო ჩააქრობ ვინტილიატორი მაინც ტრიალებს სანამ თავის საქმეს არ მორცება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
დღეს მეც დავაკვირდი ცჰემ ფორიკას, გაჩერებულზე მატორს რო ვამუშავებდი და წყალმა აიწია ჩაირთო მარტო მარჯვენა ვინტილიატორი (კაპოტთან რო დადგები ხელმარჯვნივ) მარცხენა არ ჩაირთო, მერე ჩავრთე კონდიციონერი, როცა მარჯვენა მორჩა ტრიალს და ორივე ხოშიანად ამუშავდა, ესეიგი ვივარაუდო რო ეგრეც უნდა იყოს? ვინტილიატორები აშკარად მუშაობენ, აქ როგორც წავიკითხე თუ ძალიან არ არის გახურებული მატორი და მანქანა არ არის ნაგაზავები ირთვება ერთი ვინტილიატორი, ხოლო თუ ძალიან არის მატორი გახურებული და ჭირდება მალე გაგრილება მხოლოდ მაშინ ეხმარება მეორე ვინტილიატორიო, ეს რამდენად მართალია და ესეიგი ეგრა?
|
|
|
![]() ![]() |