![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,274 რეგისტრ.: 29-January 10 მომხმარებელი № 770 ![]() |
ავტომანქანა სუბარუ ფორსტერი, სტაი-2 გამოშვების წელი 2001, გარბენი 94 ათასი.
1 საათის წინ დაახლოებით 60 კმ.სიჩქარით გადავუარე ბუგარიოკს, გადავლის შემდეგ მანქანა ჩაქვრა, როცა ხელახლა დავქოქე აანთო ჩეკი, როცა გაზსს დააჭერ ხალასტოიზე აბაროტი 2000-ზე ავა თუ არა, მანქანა ქვრება, თუ დაძრავ მოძრაობაში 1000-ს აცდება თუ არა ეგრევე ქვრება. აღარ ვიმოძრავე იქვე 2000 მეტრში ავტოსადგომზე გავაჩერე და მოვედი თუ არა აქ ვწერ, გარეგნული დათვალიერებით არაფერი ეტყობა, არც პოლი წამომიდია, არც ბენზინი ან ზეთი წვეთავს, ერთადერთი რაც გავაკეთე კლემები ჩავხსენი რამდენიმე წუთით, მაგრამ იგივეს აკეთებს. თქვენი გამოცდილების და რჩევის იმედი მაქვს, რითი დავიწყო? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gio680 @ 8th November 2010 - 00:13) [snapback]196192[/snapback] ხალასტოიზე 2000 აბაროტამდე უპრობლემოდ მუშაობს თუ კიდევ მისცემ გაზსს შემდეგ ქვრება, ხოდზე 1000 აბაროტს ზემოთ ქვრება, თან მაგ დროს ჩეკი მუდმივად ანთია. დაქოქილზე ვოზდუხამერი რომ ჩავხსენი ჩაქვრა და ეგ რას ნიშნავს ვოზდუხამერი მუშაობს თუ არა? ვფიქრობ ვოზდუხამერი კი მუშაობს მაგრამ ძალიან ცუდად, ძაან პამეხებს იძლევა და მაგიტომაც არის ანთებული ჩეკი..... ვოზდუხამერით დაიწყე შემოწმება, ხვალ შხვა ვოზდუხამერი დააყენე და სცადე, ისე კლემის ახსნა არ გაწყენდა სიმართლე რომ ვთქვათ ![]() |
|
|
![]() ![]() |