![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
მოკლედ როგორც იქნა დავაყენე ეგ სმესის რეგულატორი და ვინმეს გაგიკეთებიან სმესის რეგულირება ლეგასზე? ეგ რეგულატორია აპექსის
ბარემ აქ დავწერ და სპიპ ლიმიტერიც დავაყენე და 180 ზემოთ უკვე კომპი რომ არ აკონტროლებს სიჩქარეს შეძლებბს უკვე თავისით რეგულირებას 200, ან კიდევ 240 კმ/ს სმესის რეგულირებას? ![]() ეს კიდე სმესის რეგულატორი ასეთია რაც დავაყენე ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 9th November 2010 - 12:39) [snapback]197281[/snapback] ერთი მითხარი უბრალოდ ეგ აპარატი როგორ ანასტროიკებს? ლოგები და მონიტორინგი შენ ხომ შეგიძლია ისედაც? ლიამბდა და მის დაჩიკს ჩხამოიტანს კაცი და მერე შენი კომპი და ლოგები არ ეყოფა მაინც ამ საქმეს? არ გამოვა ეგრე, ჯერ ერთი მინიმუმ ვაიდბენდი უნდა დანასტროიკებას, რომელიც ჩვენს მანქანებზე არ მიდის. მერე მეორე, ლამბდა რომ მანქანაზე აყენია და ჯორივით მუშაობს იმის ნდობა არაა მიზანშეწონილი ნასტროიკისთვის, მატირს კი ეყეფა მაგრამ ზუსტი ნასტროიკისთვის არ გამოიყენება. ამიტომ უნდა იყოს დამოუკიდებელი ლამბდა, რომელიც 1500-2000 საათი მუშაობის მერე უნდა შეიცვალოს, ამდენ ხალნში 1000 მანქანის დანასტროიკება მოესწრება და მანქანაზე რომ მუდმივად დგას 2-3 თვის მერე დასანასტროიკებლად აღარ ვარგა |
|
|
![]() ![]() |