გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
Jul 13 2009, 10:06
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 |
ციტატა(PAINKILLER @ 13th July 2009 - 12:04) [snapback]19822[/snapback] აი ძაან დაღმართებზე ჯერ არ მივლია და არ ვიცი რომელი სიჩქარით ივლის თვითონ კარობკა 2-ში აგდებს... გუშინ გამოვცადე მე, იქ საზღვარი რომ გადავკვეთე იქ |
|
|
|
Jul 13 2009, 10:08
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Matador @ Jul 13 2009, 12:06) [snapback]19823[/snapback] 2-ში აგდებს... გუშინ გამოვცადე მე, იქ საზღვარი რომ გადავკვეთე იქ ნუ ეგეთი ჭკვიანიც არ იქნება რომ დაღმაღთის გრადუსებიც შეარჩიოს და შენს მაგივრად დაატორმუზოს ისე გუშინ ერთხელ გავმაზე და დაღმართზე D-დან მესამეს მაგივრად 2-ში გადავაგდე, ისეთი შეანელა მანქანა, STi-ს ტორმუზები გამახსენდა თუმცა შენს მატორს კომპრესია დაბალი აქვს და 2-ში იასნია გაუჭირდებოდა ძრავით დატორმუზება, ჩემი მე-2-შიც ხოშიანად ანელებს, ატმოსფერნიკ ბლიად რას დავგაზაობდი გუშინ ისე?? დაბლებიდან კარგად კრიფავს, იგივე კომპრესიის გამო -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|