|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
|  Jul 1 2009, 13:51 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | 
				მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა! მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება  ) D-დან 3 ში კნოპკის გარეშე ვარდება და ჩემი მოკრძალებული აზრით  რეკომენდირებული რომ არ იყოს პირდაპირ არ გადაირთვებოდა. კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! | 
|  | |
|  | 
|  Jul 13 2009, 15:11 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | 
				ეს ბოლო დრო ქალაქში ძირითადად 3-თი დავიწყე სიარული და მშვენივრად დადის, მუხრუჭის გამოყენება აშკარად ნაკლებად მიწევს. ციტატა(PAINKILLER @ 13th July 2009 - 14:47) [snapback]19903[/snapback] 1-ში ჩაგდება ნახადუ იასნია არ შეიძლება, მაგ დროს ბლოკირება ირთვება და რა მოუვა წარმოიდგინე.... მე როგორც ვიცი ბლოკირება 1-ში P-ს მერე კეთდება. პრაქტიკაშიც რო ვცადე 2 დან 1 რო მივეცი მინდორზე საკმაოდ დიდ აღმართში უკანა ცალი ბრუნავდა ცალი არა. მერე P მივეცი და 1, და ორივე უკანამ დაიწყო ბრუნვა ეგრევე.... რავიცი აბა... მაგ ინფორმაციას ვეძებდი ინტერნეტში და ვერ ვნახე ვერსად. ადრე სადღაც მაქ წაკითხული რომელიღაც რუსულ ფორუმზე.... | 
|  | |