IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა
chrdili
გამოხმაურება Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება biggrin.gif ) D-დან 3 ში კნოპკის გარეშე ვარდება და ჩემი მოკრძალებული აზრით smile.gif რეკომენდირებული რომ არ იყოს პირდაპირ არ გადაირთვებოდა.

კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს?

თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Jul 13 2009, 14:28
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Raven @ 13th July 2009 - 13:42) [snapback]19901[/snapback]
ვეჟო 7000 სუბარუ და 5000 ლეგასი გამოიცვალე და მამა სუბაროლოგად ითვლები და ეგ არ იცი რო d-3-d უკნოპკოა.

ლეგასის საერთოდ არა აქვს კნოპკა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 13 2009, 16:35
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jul 13 2009, 16:28) [snapback]19977[/snapback]
ლეგასის საერთოდ არა აქვს კნოპკა

რაო? biggrin.gif ეგ რა თქვი? აბა პოზიციებს კნოპკის გარეშე ცვლი? smile.gif


ციტატა(chrdili @ Jul 13 2009, 17:11) [snapback]20026[/snapback]
ეს ბოლო დრო ქალაქში ძირითადად 3-თი დავიწყე სიარული და მშვენივრად დადის, მუხრუჭის გამოყენება აშკარად ნაკლებად მიწევს.
მე როგორც ვიცი ბლოკირება 1-ში P-ს მერე კეთდება. პრაქტიკაშიც რო ვცადე 2 დან 1 რო მივეცი მინდორზე საკმაოდ დიდ აღმართში უკანა ცალი ბრუნავდა ცალი არა. მერე P მივეცი და 1, და ორივე უკანამ დაიწყო ბრუნვა ეგრევე.... რავიცი აბა... მაგ ინფორმაციას ვეძებდი ინტერნეტში და ვერ ვნახე ვერსად. ადრე სადღაც მაქ წაკითხული რომელიღაც რუსულ ფორუმზე....

უკანა ბლოკირება კი არა, ცენტრალური ბლოკირება ირთვება 1-ში smile.gif უკანა ბლოკირება მხოლოდ მობუქსავებისას ირთვება, ელექტრონიკა არ მართავს მაგას smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
chrdili   ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?   Jul 1 2009, 13:51
maxouni  
PAINKILLER  
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge