|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
|  Jul 1 2009, 13:51 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | 
				მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა! მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება  ) D-დან 3 ში კნოპკის გარეშე ვარდება და ჩემი მოკრძალებული აზრით  რეკომენდირებული რომ არ იყოს პირდაპირ არ გადაირთვებოდა. კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! | 
|  | |
|  | 
|  Jul 13 2009, 14:28 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  GURU SUBAROID           ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | ციტატა(Raven @ 13th July 2009 - 13:42) [snapback]19901[/snapback] ვეჟო 7000 სუბარუ და 5000 ლეგასი გამოიცვალე და მამა სუბაროლოგად ითვლები და ეგ არ იცი რო d-3-d უკნოპკოა. ლეგასის საერთოდ არა აქვს კნოპკა | 
|  | |
|  Jul 13 2009, 16:35 
				 გამოხმაურება
					#3
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(maxouni @ Jul 13 2009, 16:28) [snapback]19977[/snapback] ლეგასის საერთოდ არა აქვს კნოპკა რაო?  ეგ რა თქვი? აბა პოზიციებს კნოპკის გარეშე ცვლი?   ციტატა(chrdili @ Jul 13 2009, 17:11) [snapback]20026[/snapback] ეს ბოლო დრო ქალაქში ძირითადად 3-თი დავიწყე სიარული და მშვენივრად დადის, მუხრუჭის გამოყენება აშკარად ნაკლებად მიწევს. მე როგორც ვიცი ბლოკირება 1-ში P-ს მერე კეთდება. პრაქტიკაშიც რო ვცადე 2 დან 1 რო მივეცი მინდორზე საკმაოდ დიდ აღმართში უკანა ცალი ბრუნავდა ცალი არა. მერე P მივეცი და 1, და ორივე უკანამ დაიწყო ბრუნვა ეგრევე.... რავიცი აბა... მაგ ინფორმაციას ვეძებდი ინტერნეტში და ვერ ვნახე ვერსად. ადრე სადღაც მაქ წაკითხული რომელიღაც რუსულ ფორუმზე.... უკანა ბლოკირება კი არა, ცენტრალური ბლოკირება ირთვება 1-ში  უკანა ბლოკირება მხოლოდ მობუქსავებისას ირთვება, ელექტრონიკა არ მართავს მაგას   -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |