![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
სასტავ გამიგია რომ სტი- ფორიკას აქვს უკანა ხიდის კულაჩკოვი ბლოკირება. მე მაინტერესებს სტი-1. სტი-2-ს და ტაიპ ემ-ს ერთნაირი აქვს თუ არა უკანა ხიდი და შესაბამისად კულაჩკოვი ბლოკირება, და წავა თუ არა ეგეთი ხიდი xt-ზე, თუ გინახავთ ვინმეს ხიდის ნახაზი, უფრო კონკრეტულად ბრუნთა რიცხვი ერთნაირები აქვთ თუ არა სამივე სტი-ს და
XT-ს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
ხო მაგრამ, შენ რა სტატიაც დადე, მანდ წერია რომ ფორესტერ სტი-ზე დგას "კულაჩკოვი ფრიქციონნი" დიფერენციალი ![]() არაა გამოყოფილი ცალკე მექანიკაა თუ არა, და მანდედან გამოდის რომ სგ9-ზეც ეგეთი დგას, და საერთოდ, იგივე ფრიქციონნი ყოფილა, მისი შემდეგი ნაირსახეობა, და ამ ახალ კულაჩკოვი ფრიქციონში ისხმება ისევ ზეთი, როგორც ვიასკომუფტიან დიფერენციალებში... ეს წერია შენს მოწოდებულ სტატიაში ![]() ![]() უფრო მეტიც, ეს მინიშნება, ვიასკომუფტიანი დიფერენციალით აღჭურვილი მანქანების ჩამონათვალში, მაფიქრებინებს, რომ არა სტი ფორიკებშიც, რომელსაც ვტდ აქვს, მაგალითად კალეს ყოფილი ფორიკა, ასევე დგას კულაჩკოვი ფრიქციონი დიფერენციალი ![]() Forester SF, SG (кроме версий FullTime VTD + VDC) - Legacy 2.0T, 2.5 (кроме версий FullTime VTD + VDC) |
|
|
![]() ![]() |