![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
სასტავ გამიგია რომ სტი- ფორიკას აქვს უკანა ხიდის კულაჩკოვი ბლოკირება. მე მაინტერესებს სტი-1. სტი-2-ს და ტაიპ ემ-ს ერთნაირი აქვს თუ არა უკანა ხიდი და შესაბამისად კულაჩკოვი ბლოკირება, და წავა თუ არა ეგეთი ხიდი xt-ზე, თუ გინახავთ ვინმეს ხიდის ნახაზი, უფრო კონკრეტულად ბრუნთა რიცხვი ერთნაირები აქვთ თუ არა სამივე სტი-ს და
XT-ს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
სერიოზული დისკუსიაა .........
ერთ მოკრძალებულ იდეას მოგაწვდით ვისკომუფტა იგივე LSD არსებობს ორი ტიპის ღია და დახურული. სუბარუ დახურულ ტიპს იყენებს რომელშიც LSD მექანიზმი ჰერმეტულ კოლოფშია და შესაბამისი "ზეთით" არის სავსე. ამიტომ ასეთ ხიდს ჩვეულებრივი ტრანსმისიის ზეთი უნდა. ნახაზი - http://opposedforces.com/parts/impreza/en_...illustration_2/ - WRX-RA 93-01 ევროპა. http://opposedforces.com/parts/impreza/en_...illustration_1/ - STI PRODRIVE 01-07 ევროპა. http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ 2.5XT - ევროპა. იაპონიაზე ვერაფერს ვიტყვი მაგრამ კულაჩკოვი დიფერენციალი ვერ ვიპოვე 92-09 წლებისთვის (ევროპა, ამერიკის ბაზარი). |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Nov 20 2010, 20:21) [snapback]201876[/snapback] სერიოზული დისკუსიაა ......... ერთ მოკრძალებულ იდეას მოგაწვდით ვისკომუფტა იგივე LSD არსებობს ორი ტიპის ღია და დახურული. სუბარუ დახურულ ტიპს იყენებს რომელშიც LSD მექანიზმი ჰერმეტულ კოლოფშია და შესაბამისი "ზეთით" არის სავსე. ამიტომ ასეთ ხიდს ჩვეულებრივი ტრანსმისიის ზეთი უნდა. ნახაზი - http://opposedforces.com/parts/impreza/en_...illustration_2/ - WRX-RA 93-01 ევროპა. http://opposedforces.com/parts/impreza/en_...illustration_1/ - STI PRODRIVE 01-07 ევროპა. http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ 2.5XT - ევროპა. იაპონიაზე ვერაფერს ვიტყვი მაგრამ კულაჩკოვი დიფერენციალი ვერ ვიპოვე 92-09 წლებისთვის (ევროპა, ამერიკის ბაზარი). ჩემს დადებულ ლინკზე თუ შეხვალ, იქ წერია რომ JDM ბაზრისთვის აკეთებდნენ მაგ ტიპის ბლოკირებებს ![]() Область применения (на моделях внутренего рынка): - Impreza WRX МКПП до 1997 - Forester SF, SG (кроме версий FullTime VTD + VDC) - Legacy 2.0T, 2.5 (кроме версий FullTime VTD + VDC) სუბარუს დახული ვიასკომუფტა ზეთით არ არის სავსე, შიგნით სპეციალური სილიკონია რომელიც სქელდება ხახუნის შედეგად და ჰიდროტრანსფორმატორის ფუნქციას ასრულებს ![]() იაპონურ კატალოგებში SF5 ფორესტერზე ყველგან Viscous LSD უწერია, მაგრამ არსად არ არის ნახსნეები STI TYPE M, ამიტომ ვვარაუდობ რომ მანდ დგას ზუსტად კულაჩკოვი ბლოკირება ![]() SG9-ზე კი იგივე ბლოკირება დგას რაც WRX STI-ზე და ეგ არის მექანიკური ფრიქციონებიანი LSD ![]() ![]() კულაჩკოვი ბლოკირების კოდი საერთოდ ვერ დავადგინე, კატალოგებში ცალკე არც უწერია კოდი..... WRX-ებში ვეძებე ძირითადად, მანდ უნდა იდგეს ეგ ბლოკირება... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Nov 20 2010, 21:26) [snapback]201879[/snapback] ჩემს დადებულ ლინკზე თუ შეხვალ, იქ წერია რომ JDM ბაზრისთვის აკეთებდნენ მაგ ტიპის ბლოკირებებს ![]() Область применения (на моделях внутренего рынка): - Impreza WRX МКПП до 1997 - Forester SF, SG (кроме версий FullTime VTD + VDC) - Legacy 2.0T, 2.5 (кроме версий FullTime VTD + VDC) სუბარუს დახული ვიასკომუფტა ზეთით არ არის სავსე, შიგნით სპეციალური სილიკონია რომელიც სქელდება ხახუნის შედეგად და ჰიდროტრანსფორმატორის ფუნქციას ასრულებს ![]() იაპონურ კატალოგებში SF5 ფორესტერზე ყველგან Viscous LSD უწერია, მაგრამ არსად არ არის ნახსნეები STI TYPE M, ამიტომ ვვარაუდობ რომ მანდ დგას ზუსტად კულაჩკოვი ბლოკირება ![]() SG9-ზე კი იგივე ბლოკირება დგას რაც WRX STI-ზე და ეგ არის მექანიკური ფრიქციონებიანი LSD ![]() ![]() გეთანხმები ..... მაგრამ მე ის მომეწონა რომ ახალ იმპრეზაზე წინა ხიდშიც Viscous LSD დაგას მაგის გადმოტანა ფორესტერში მაგარი იქნება. ტექნიკურად რთული არ არის, შოვნა თქვი. |
|
|
![]() ![]() |