![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
სასტავ გამიგია რომ სტი- ფორიკას აქვს უკანა ხიდის კულაჩკოვი ბლოკირება. მე მაინტერესებს სტი-1. სტი-2-ს და ტაიპ ემ-ს ერთნაირი აქვს თუ არა უკანა ხიდი და შესაბამისად კულაჩკოვი ბლოკირება, და წავა თუ არა ეგეთი ხიდი xt-ზე, თუ გინახავთ ვინმეს ხიდის ნახაზი, უფრო კონკრეტულად ბრუნთა რიცხვი ერთნაირები აქვთ თუ არა სამივე სტი-ს და
XT-ს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
არ გაგიხურებდი თავიდანვე რომ გეთქვა მასე ![]() მაგრამ ეს კულაჩკოვი რომ ფრიქციონნიაო, მე კი არ ვიგონებ, ისევ შენს მოტანილ სტატიაში წერია Фрикционный дифференциал кулачкового типа впервые был применен Subaru в 1996 году на турбо-импрезах, затем он появился и на версиях Forester STi. და აუცილებელი კი არ არის რაიმე პლასტინები იყოს შიგნით, მთავარია ისეთივენაირად მუშაობდეს, ამიტომ ხომ არ წერენ ეგრე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ Nov 21 2010, 23:25) [snapback]202255[/snapback] PAINKILLER არ გაგიხურებდი თავიდანვე რომ გეთქვა მასე ![]() მაგრამ ეს კულაჩკოვი რომ ფრიქციონნიაო, მე კი არ ვიგონებ, ისევ შენს მოტანილ სტატიაში წერია Фрикционный дифференциал кулачкового типа впервые был применен Subaru в 1996 году на турбо-импрезах, затем он появился и на версиях Forester STi. და აუცილებელი კი არ არის რაიმე პლასტინები იყოს შიგნით, მთავარია ისეთივენაირად მუშაობდეს, ამიტომ ხომ არ წერენ ეგრე? გამიხურე მერე, რა პრობლემაა ![]() მთლად სწორად არ უწერიათ ![]() ![]() WRX STI-ს ფრიქციონიანი დიფერენციალი სრულიად ჩვეულებრივი კლასიკური დიფერენციალია, უბრალოდ დამატებული აქვს ფირფიტები ბლოკირებისთვის ![]() აი ყველაზე მარტივი მეთოდი როგორ უნდა დაადგინო კულაჩკოვი ბლოკირება გაქვს თუ არა: В отличие от дифференциала планетарного типа, скорость вращения второй полуси при этом не увеличивается (то есть, если одно колесо будет стоять неподвижно, второе не будет крутиться в два раза быстрее, чем корпус дифференциала). ანუ თუ ერთი ბორბალი ადგილზე დგას, მეორე ბორბალი ორჯერ ჩქარა არ დაიწყებს ტრიალს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |