IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბორბალი, საბურავი, დისკი, ზიმნი, ლეტ
giogagnidze
გამოხმაურება May 5 2009, 22:44
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




მე მაინტერესებს და გამომდინარე იქიდან, რომ ბევრი სვამ ამ საკითხთან დაკავშირებით კითხვებს, იქნებ ამ მოვუყაროთ თავი ინფოამრციას საბურავებზე, დისკებზე, ზიმნი, ლეტნი და ასე შემდეგ ინფოს.

ეხლა მიყენია კარგი საბურავები (პროტექტორის ამბავში) S+M (თოვლი + ტალახი), ანუ გამოდის რომ ზიმნები. ეგეთებით ზაფხულში ჯობია არ ვიარო. ლეტნებში რომელი გადის? რა აღნიშვნები უნდა ქონდეს.

თან რომ მოვხსნი ამ ზიმნებს, ჯობია ისევ რამე დისკებზე შევაგდო და დაბერილები შევინახო ზამთრამდე, რომ არ გაფუჭდეს, ხომ მასეა? ამისთვის ნებისმიერ მაქანანისათვის განკუთვნილი ჩემი ზომის დისკები შემიძლია ვიყიდო? ეკონომიის ამბავში რკინისები.

დანარჩენი წესით ყიდვა გაყიდვაში უნდა დამეგდო, მაგრამ აქ მოდერების იმედზე ვარ, თუ საჭიროა ან დაშალონ, ან მითხარით და დავშლი. საბურავების მასიური შეცვლის სეზონი უკვეა. საკუთარი გამოცდილებიდან სად და რა საბურავების ყიდვა ჯობია ზაფხულისთვის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
giogagnidze
გამოხმაურება May 6 2009, 14:39
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




საინტერესოა. მ+ს აწერია და ფიფქები ოპტამ ახატია. დაბერილ მდგომარეობაში რომ არ უნდა სენახვა, ეგ ძალიან კარგი და მამენტ პოლუპრაბეგებს სადაც ყიდიან, იმათაც ისე უყრიათ, დისკების გარეშე. ასე რომ ლოგიკურად, დასაკიდებელია დაბერვის ამბავი.

ბრენდ მაღაზიაში კი სემირჩევენ, რაც საჭიროა. შესაბამისადაც გამწეწავენ. თითოზე ერთი 300 ლარი მაინც უნდა ვიანგაროში ალბად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
giogagnidze   ბორბალი   May 5 2009, 22:44
RACKER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge