![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
მოკლედ ვერ ვმალავ ამ მანქანისადმი სიყვარულს და მომკალით თუ გინდა
![]() Active Traction Control (A-TRAC) და ისიამოვნეთ ნამდვილი ბლოკირებით, თუ ვინმე ამ ვიდეოს დადებთ კარს იზამთ, მე ვერ ვშობი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th November 2010 - 16:57) [snapback]203723[/snapback] რა უპირატესობა აქვს და ხისტი ბლოკირებით ტორმუზები არ გაგიცვდება მალე თრექშენ კონტროლი ოფროუდზე მომენტალურად შეჭამს კალოდკებს ნუ იასნია გამავლობაშიც უკეთესია ხისტი ბლოკირება მაგალითად თუ რივოკით გინდა ამოსვლა ტალახიდან ან რამე მსგავსი უბედურებიდან, ჩართავ ბლოკირებას და ეგრევე გამოხვალ, თრექშენ კონტროლით კი ცოტა ბუქსაობა დაგჭირდება რომ დაბლოკოს, ისიც ან გიშველის ან არა გასაგებია, თუმცა არა მგონია მაგ დროს კალოდკების ცვეთა საგრძნობი იყოს, დიდი სიჩქარიდან რომ ამუხრუჭებ დარწმუნებული ვარ ბევრად დიდი ძალა ადგება მუხრუჭებს RACKER crimson მოკლედ მიწასთან გაასწორეთ რა ეს "საწყალი" მანქანა ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |