![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,644 რეგისტრ.: 15-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,328 ![]() |
დიდი რაოდენობითიგროვებს გაზზს ბაკში და რა ვუშველო
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gogasikh @ 25th November 2010 - 21:57) [snapback]203722[/snapback] მოკლედ აბსორბერზე ორი შლანგი შედის, ერთზე აყენია რაღაც ფილტრივით, მოკლედ ჩავხსენი ეგ ფილტრი და პირით რომ მოვსინჯე ისრის მიმართულებით ჰაერი ძალიან ცუდად გადის, ისევ დავაყენე და დავქოქე, ცოტა გაზი ვათამაშე, ბაკს მოვხსენი კრიშა და გაზი გაუშვა ცოტა, მერე იმ ფილტრზე ჩავხსენი შლანგი და ისე დავაგაზინე ადგილზე, უკვე აღარ დაიგროვა. რას მირჩევთ სულ ხომ არ მოვაძრო ეგ ფილტრი და პირგაპირ აბსორბერზე ხომ არ შევაერთო შლანგი? რუსები საერთოდ აშორებენ მაგ კლაპანს და მანქანა მხეცდებაო ამბობენ და გაწევაც იმატებსო, რავიცი მეც მაინტერესებს მაგ კლაპნის შემოწმება და გაწმენდვა თუ შესაძლებელია და ისე ლეგასსაც ბაკთან ექნება ახლოს? |
|
|
![]() ![]() |