გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
May 5 2009, 22:44
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 |
მე მაინტერესებს და გამომდინარე იქიდან, რომ ბევრი სვამ ამ საკითხთან დაკავშირებით კითხვებს, იქნებ ამ მოვუყაროთ თავი ინფოამრციას საბურავებზე, დისკებზე, ზიმნი, ლეტნი და ასე შემდეგ ინფოს.
ეხლა მიყენია კარგი საბურავები (პროტექტორის ამბავში) S+M (თოვლი + ტალახი), ანუ გამოდის რომ ზიმნები. ეგეთებით ზაფხულში ჯობია არ ვიარო. ლეტნებში რომელი გადის? რა აღნიშვნები უნდა ქონდეს. თან რომ მოვხსნი ამ ზიმნებს, ჯობია ისევ რამე დისკებზე შევაგდო და დაბერილები შევინახო ზამთრამდე, რომ არ გაფუჭდეს, ხომ მასეა? ამისთვის ნებისმიერ მაქანანისათვის განკუთვნილი ჩემი ზომის დისკები შემიძლია ვიყიდო? ეკონომიის ამბავში რკინისები. დანარჩენი წესით ყიდვა გაყიდვაში უნდა დამეგდო, მაგრამ აქ მოდერების იმედზე ვარ, თუ საჭიროა ან დაშალონ, ან მითხარით და დავშლი. საბურავების მასიური შეცვლის სეზონი უკვეა. საკუთარი გამოცდილებიდან სად და რა საბურავების ყიდვა ჯობია ზაფხულისთვის? |
|
|
|
![]() |
May 6 2009, 17:21
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
საბურავებზე შემიძლია ვთქვა შემდეგი
1) აუცილებლად უნდა გქონდეს 2 წყვილი საბურავი, ზამთრის და ზაფხულის. ზოგადად კომპრომისული გადაწყვეტილებები ზიმა-ლეტა, A/T (ტალახი-ასფალტი) დ.ა.შ. არასდროს არ ამართლებს, ვერც ზამთარში დადიხარ ნორმალურად და ზაფხულშიც მალე ცვდება 2) საბურავზე თუ არ ახატია ფიფქები ე.ი. ეგ ზამთრის არ არის, რაც გინდა ის ეწეროს ზამთრის საბურავი ბევრია კარგი, მაგრამ ჩემი პირადი გამოცდილებიდან ბრიჯსტოუნის ბლიზაკები (DMZ-3) არის ერთერთი საუკეთესო თავის საქმეში, მაგ საბურავების წყალობით ჩემ მანქანაზე LSD ვერ ვერ ვტესტავდი თოვლში, რამდენ გასვლაზეც არ ვყოფილვართ ხან სად ავდიოდი, ხან სად შევვარდებოდი და ერთეხლ არ დაბუქსავებულა (დამეთანხმება აქ ხალხი) ზაფხულის საბურავებში კი აუცილებლად H/T-ს გირჩევდი, ეგ არის იმენნა ტრასის საბურავი, გასაგებია რო ფორიკათი ხანდახან ტალახებშიც უნდა შევარდე და ამოითხუპნო, მაგრამ მაინც აზრი არ აქ სხვა საბურავის დაყენებას, რადგანაც A/T (ტალახი-ტრასა) საბურავები არც იქითაა და არც აქეთ და არ ვარგა, ვერც ტრასაზე გასიამოვნებს და ვერც ტალახში. M/T (ტალახის საბურავი) კიდე ფორიკაზე არ უნდა დააყენო, მაგისთვის უკვე სხვა ჯიპები არსებობს. ასე რომ H/T ტრასაზეც კაია და AWD-ს წყალობით ხრეშიან და ოდნავ ტალახიან გზაზეც ხოშიანად ივლი |
|
|
|
giogagnidze ბორბალი May 5 2009, 22:44
RACKER
![]() ![]() |