![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით კლუბში გვაქვს იმის საშუალება, რომ ჩავწეროთ მანქანის ლოგი და შემდგომ მოვახდინოთ მისი ანალიზი.
ვინც არ იცის რას ნიშნავს მანქანის ლოგირება მათთვის მოკლედ ავხსნი, რომ ეს არის მანქანის ძრავის მუშაობასთან დაკავშირებული მაჩვენებლების, ელექრტომოწყობილობების და სხვა საკვანძო დეტალების მახასიათებლების ჩაწერა სხვადასხვა რეჟიმში და დატვირთვაზე. ლოგირების საშუალებით ხდება მანქანის ფუნქციონირებასთან დაკავშირებული ყველა გაუმართაობის დიაგნოსტირება დინამიური დაკვირვების საშუალებით. ეს არის ყველაზე სარწმუნო და მაღალტექნოლოგიური საშუალება ავტომობილის ძრავის მუშაობის დიაგნოსტიკისთვის. დინამიური მონაცემები ხვდება კომპიუტერში და სპეციალური პროგრამული უზრუნველყოფის საშუალებით ხდება მათი დეტალური ანალიზი. ვინდაიდან ეს საქმე მოითხოვს ძალიან დიდი დროს, ცოდნას და ნერვებს, ამიტომ კლუბის გადაწყვეტილებით მსურველთათვის დგინდება შემდეგი ფასები 1) ლოგის ჩაწერა, ლოგის დეტალური ანალიზი, შეცდომების წაკითხვა - 50 ლარი. ფორუმელთა ბარათის მფლობელთათვის 40 ლარი 2) ლოგის ჩაწერა, შეცდომების წაკითხვა - 25 ლარი. ფორუმელთა ბარათის მფლობელთათვის 20 ლარი ლოგის ჩასაწერად დაუკავშირდით ჩვენს კლუბელ maxouni-ს http://mysubaru.ge/forum/index.php?showuser=38 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ყურადღება, უტურბინო ფარესტერების, კერძოდ 2000-2001 S/20-ების საყურადღებოდ:
პრეტენზიები მანქანის მიმართ "ქალაქში 14 ლიტრმიწვავს" არ განიხილება თუ სვა დაზინების ნიშნები არ აღენიშნება მანქანას, ან გაწევაზე ან მატორის სტაბილურად მუშაობაზე. უტურბინო ფერესტერის წვა განიხილება მხოლოდ სუპერი(+აცოტონი) ბენზინით ტრასაზე თანაბარი სიჩქარით მოძრაობისას. ასე რომ ვისაც ეჩვენება რომ მანქანა ბევრს წვავს ძალიან გთხოვთ ჩაატაროთ შემდეგი ექსპერიმენტი: ბაკში რომ დარჩება 3-5 ლიტრი ბენზინი , ჩაასხით 120-150 გრამი აცეტონი (არასომხური და არა ფრჩხილების ლაკის) გაავსეთ ბაკი დიღმის ტრასაზე სუპერით (არა რამე ჯიგაროილის კალონკაზე), ჩახსენით აკუმულიატორი 5 წუთით, მერე დაქოქეთ და მკვეთრი გაზის ჩაჭერების გარეშე თბილისი-იგოეთი-თბილისი. 110 კმ/სთ-ს არ გადააცილოთ , სხვა რომ არაფერი დაგაჯარიმებენ ![]() თბილისში ჩამოსვლისას ისევ გააავსეთ ბაკი და იმის მიხედვით თუ რამდენი ბენზინი ჩავა და რამდენი კილომეტრი გაიარეთ, შეგიძლიათ დაიანგარიშოთ თუ რამდენი დაწვა. ვინც არ იცის წვა იანგარიშება შემდეგი ფორმულით: (დამწვარი ბენზინის რაოდენობა X 100) / გავლილი მანძილი. თუ ტრასის პირობებში ეს მაჩვენებელი ასცდა 9 ლიტრს მერე შეგიძლიათ თქვათ რომ მანქანა ბევრს წვავს, თუ დაწვა 8,5-დან 9 ლიტრამდე მაშინ შეგიძლიათ თქვათ რომ წვა ცოტა მომატებულია, და 8.5-ზე ნაკლების დაწვის შემთხვევაში შეგიძლიათ პრეტენზიებით მიმართოთ ფუჯი ჰევი ინდასთრის შემდეგ მისამართზე: 1-7-2 Nishishinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo 160-8316 Japan Tel: 03-3347- (+ direct numbers to individual divisions) Main Listed Number: 03-3347-2111 President Ikuo Mori |
|
|
![]() ![]() |