IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> 540 MT vs legacy MT
leqsoo
გამოხმაურება Oct 11 2010, 17:17
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ერთხელ გავასწარი უკვე მარა ვისიც იყო იმან გაყიდა და რო ვყიდიდიო დიაგნოსტიკაზე ამოაგდოო სვეჩი ქონია დაბრედილი და ეტყობა ხოდზე ვერ იყოო და მომეშალა ნერვები იტოგში biggrin.gif:D:D ხოდა ვინმეს არ გყავთ 540ს პრასვეტი რო დამაყენოთ მაგ მანქანასთან??? მაინტერესებს 540 MT ჩემ მანქანასთან smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Dec 3 2010, 23:01
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Black Jo @ 3rd December 2010 - 23:53) [snapback]206851[/snapback]
პეინ რა ვერ გაიგე ჩემს დავადები 250 კმ საათში რაიყო არ გჯერა თუ რა? და გაზის პედალს კიდევ რომ ვაჭერდი მანქანა მიდიოდა....

250 მჯერა, მაგრამ 300-ს და 250-ს შორის ძალიან დიდი სხვაობაა, დამიჯერე smile.gif 150-იდან 250-ის აკრეფა ბევრად მარტივია ვიდრე 250-იდან 300-მდე smile.gif

ციტატა(Black Jo @ 3rd December 2010 - 23:53) [snapback]206851[/snapback]
არ სჭირდება მაგას მაგდენი დამიჯერე რა

400 ცხენი ნამდვილად სჭირდება, თან ბორბლებზე smile.gif

ციტატა(svardosanidze @ 3rd December 2010 - 23:54) [snapback]206853[/snapback]
იმის გათვალისწინებით რო 2.0, 4 ცილიდრიანი 250 ით მიდის მაშინ 8 (თუ 12) ცილინდიანი 5.5 კომპრესორისთვის მართლა არაფერი არაა 300კმ...

ცილინდრებს და მატორის მოცულობას არა აქვს მნიშნველობა, მთავარი არის აეროდინამიკა და სიმძლავრე smile.gif

ციტატა(Black Jo @ 3rd December 2010 - 23:54) [snapback]206854[/snapback]
წავა უპრობლემოდ ბოდი გათვლილია მაგისთვის და ბლიტზენები 290 კმ ადებს ეგრე წერია მონაცემებში

გამორიცხულია სტოკი ძრავით რომელიმე სუბარუმ 290 აკრიფოს, და რომელ მონაცემებში წერია, ღადაობ??

ციტატა(Matador @ 3rd December 2010 - 23:54) [snapback]206855[/snapback]
თემო კაიფი იცი რა არის?!... 0-250-მდე რამდენი ცხენიც გინდა, იმაზე მეტი გჭირდება დამატებით 250-დან 300-მდე... ანუ შენ მინიმუმ 2-ჯერ უნდა გააძლიერო ძრავი, რომ 300-მდე ახვიდე... გაზს რომ აწვებოდი და მიდიოდა გასაგებია... 260-მდე ახვალ ეხლანდელ მდგომარეობაში, მეტზე კი ნამდვილად ვერა

+111111111111


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Dec 3 2010, 23:10
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(PAINKILLER @ Dec 4 2010, 00:01) [snapback]206863[/snapback]
250 მჯერა, მაგრამ 300-ს და 250-ს შორის ძალიან დიდი სხვაობაა, დამიჯერე smile.gif 150-იდან 250-ის აკრეფა ბევრად მარტივია ვიდრე 250-იდან 300-მდე smile.gif
400 ცხენი ნამდვილად სჭირდება, თან ბორბლებზე smile.gif
ცილინდრებს და მატორის მოცულობას არა აქვს მნიშნველობა, მთავარი არის აეროდინამიკა და სიმძლავრე smile.gif
გამორიცხულია სტოკი ძრავით რომელიმე სუბარუმ 290 აკრიფოს, და რომელ მონაცემებში წერია, ღადაობ??
+111111111111

+1111111111 100% ვეთანხმები პეინას..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
leqsoo   540 MT vs legacy MT   Oct 11 2010, 17:17
PAINKILLER  
ციტატ...   Dec 1 2010, 18:49
leqsoo   sub_forester კი ჩამოვაღ...   Dec 1 2010, 22:08
AnDreee   საღოლ ჩემი ძმაკაცი...   Dec 2 2010, 01:08
crimson   ყველას ვთხოვ აქ ზე...   Dec 2 2010, 10:14
Black Jo  
ციტატ...   Dec 3 2010, 22:45
Black Jo  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge