![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8 რეგისტრ.: 6-December 10 მდებარ.: gardabani მომხმარებელი № 1,676 ![]() |
მე ამ დგეებში ველოდები 2000 იანს. ვინ მიპასუხებს ფორესტერის ხადავიო როგორი აკ? და საერტოტ რა მინუსები აკ და დას უნდა ვუფრთხილდებოდე? და რა პლიუსები?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 431 რეგისტრ.: 1-February 10 მდებარ.: gldani მომხმარებელი № 774 ![]() |
რა გასაკვირია რომ ტრასაზე და თუნდაც ქალაქში ნექანიკა 2.5 მა უფრო ნაკლები ან იგივე დაწვას ვიდრე 2.0 ავტომატიკამ.თუნდაც იაღოვა 525 და 520 აიღე. 525 უფრო ეკონომიურია იმის გამო რომ იმხელა კუზაოს 520 ვერ ერევა ისე კარგად და სამაგიეროდ ბენზინის ზედმეტი ხარჯის გამოყენებით აღწევს იმას რასაც 2.5 მოტორი ნაკლები დანახარჯით ადვილად აკეთებს და თან უფრო სწრაფიც არის. თან სად მექანიკა და სად ავტომატიკა. სუბჩიკას 2.5 მექანიკაა და ჩვენთან კი ს20-ის უმეეტესობა ავტომატიკებია. მე გლდანიდან ნუზუბიძეზე დავდიბვარ და დილით გლდანის მეტროსთან და ვეფხი და მოყმედან დაწყებული ნუცუბიდზის დასაწყისამდე გაშხუილებით ვერ ივლი ადამიანი თან ყოველთვის ვცდილობ 2000 აბაროტს არ ავაცილო და აკრეფისასაც ნელა ვძრავ. 10.5 მიწვავდა ზაფხულში და ეხლა 12 ლიტრამდე ავიდა.
|
|
|
![]() ![]() |