![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
განვიხილოთ ეს მოდელი
რა პლიუსები აქვს და რა მინიუსები ამ მომენტში მე მყავს S/20 მექანიკა T/25-ში ყველაზე მეტად რაც მიზიდავს ეს არის ბრუნის მომენტი Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 167 (123) / 6000 Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 24 (235) / 2800 Удельная мощность, кг/л.с. 8.56 Тип двигателя DOHC 4 camshaft 16 valve AVCS horizontal opposite 4 cylinder Доп. информация о двигателе Система изменения фаз газораспределения Используемое топливо Бензин Premium (АИ-98) 235 ნანომეტრი 2800 ბრუნზე, ძააან ძაან მაგარია ს/20-ის მერე რომელსაც 186 ნანომეტრი აქვს 3600-ზე, რისი მეშვეობითაც T/25 ოფროუდზე ბევრად დამაჯერებელი უნდა იყოს და ბევრად მძლავრი, თან წესით უფრო ეკონომიურიც რაღაც მომენტებში. მაგრამ ესეთ დროს მე ძალიან მეხმარება პანიჟენია და რადიკალურად უცვლის სვლას და გამავლობას ესეც S/20-ის მონაცემები: Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 137 (101) / 5600 Максимальный крутящий момент, кг*м (Н*м) при об./мин. 19 (186) / 3600 Удельная мощность, кг/л.с. 10 Тип двигателя SOHC16 valve horizontal opposite 4 cylinder Используемое топливо Бензин Regular (АИ-92, АИ-95) 30 ცხენიც რათმქუნდა არაა ხელწამოსაკრავი. ერთადერთი რაც ტეხავს მხოლოდ ავტომატებზე გამოდიოდა... ამ ფორუმზე თუკი ვინმე როდესმე ყოლია (პირველ რუგში raven) და უტარებია ეს მანქანა მაინტერესებს მათი მოსაზრებები. რამდენად კარგი ავტომატიკა აქვს, S/20 ავტომატიკასავით ზანტია თუ არა, წვით რამდენს წვავს. კატალოგის მიხედვით მასაც იგივე სუპერ ბენზინი ჭირდება რაც ტურბინიანებს და რაღაში გამოიხატება მისი ტურბინიანთან შედარებით ეკონომიურობა? როგორი პადვესკა და მუხრუჭები აქვს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 258 რეგისტრ.: 28-October 10 მომხმარებელი № 1,554 ![]() |
იქნებ T-25ზე მეტი ინფო დაწეროთ? მე ვაპირებ ფორიკას ყიდვას და ნუ აქ თემებში ძიების შემდეგ მივედი დასკვნამდე რომ S\20 ყველაზე მისაღებია ჩემთვის ავტომატიკა, თუმცა ამ ტ-25 მა დამაფიქრა, უფრო კომფორტული სალონი, ძრავი უფრო მძლავრი, წვა იგივე, ალბათ ნაწილებიც იგივეა და მომსახურეობაც ხო? რაიმე მნიშვნელოვანი სხვაობაა? რა ფასია ეხლა ტ-25 სათვის მისაღები/ ნუ ალბათ ცოტათი ძვირი უნდა იყოს ხო?
არ დამზარდეთ ძალიან გთხოვთ...... თორე აირტეკს მტენიან და დავრჩები აშკარად გაღიმებული ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(Giorgi_k @ Dec 8 2010, 00:04) [snapback]208289[/snapback] იქნებ T-25ზე მეტი ინფო დაწეროთ? მე ვაპირებ ფორიკას ყიდვას და ნუ აქ თემებში ძიების შემდეგ მივედი დასკვნამდე რომ S\20 ყველაზე მისაღებია ჩემთვის ავტომატიკა, თუმცა ამ ტ-25 მა დამაფიქრა, უფრო კომფორტული სალონი, ძრავი უფრო მძლავრი, წვა იგივე, ალბათ ნაწილებიც იგივეა და მომსახურეობაც ხო? რაიმე მნიშვნელოვანი სხვაობაა? რა ფასია ეხლა ტ-25 სათვის მისაღები/ ნუ ალბათ ცოტათი ძვირი უნდა იყოს ხო? არ დამზარდეთ ძალიან გთხოვთ...... თორე აირტეკს მტენიან და დავრჩები აშკარად გაღიმებული ![]() ჩემი აზრი ისაა რომ,,სიამოვნებით გადავჯდებოდი T-25ზე და რატომ ეს ზემოთ წერია. CRIMSON ძმობილო მიიძინა ამ თემან რაღაც ![]() |
|
|
![]() ![]() |