გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Oct 25 2010, 10:40
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 97 რეგისტრ.: 10-August 10 მდებარ.: Your Computer :) მომხმარებელი № 1,319 |
ნიკი: jebota
სახელი: დათო გვარი: კუდუხაშვილი მანქანა: subaru legacy b4 rsk წელი: 2000 დამატებითი: 2.0 ტვინტურბო 280ცხ URL=http://img818.imageshack.us/i/dsc07738k.jpg/] [/URL]Uploaded with ImageShack.us [URL=http://img827.imageshack.us/i/dsc07739x.jpg/] [/URL
|
|
|
|
![]() |
Dec 9 2010, 23:10
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(jebota @ 9th December 2010 - 23:19) [snapback]208710[/snapback] დღეს მახომ ლოგი ჩამიცერა მახომ და 1.06 დაბუსტა ჩემმა ავტომატმა როგორი შედეგიაა?? პირდაპირ ვიტყვი რომ ასეთ კარგ მდგომარეობაში ლეგასის ტურბინები არ მინახავს, პირველი ტურბინა 0.98 ბარი, ორივე 1.06, თანაც პიკებში კი არა , ნომინალი აქვს ასეთი და თანაც პიკები საერთოდ არ გარბის ნომინალს ზემოთ, ერთადერთი პატარა დეტონაციის კორექციები აქვს პარალელ რეჟიმში ჩართვის მომენტში, მაგრამ ამას აცეტონი გაასწორებს |
|
|
|