![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 19-December 09 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 642 ![]() |
შევიძენ სუბარუ ფორესტერის 2.5 ძრავს
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(ZUA-222 @ 13th December 2010 - 14:18) [snapback]210149[/snapback] 1999 წლიანია ნეტა წავიდოდეს 2.0 თუ კომპიუტერი და გაყვანილობა არ შეცვალე - ელექტრრობა არ წავა. შეიძლება ვიღაცამ გითხრას წავაო, და მერე ეჭვებში რომ არ იყო აქვე აგიხსნი რატომ არ წავა. ნებისმიერმა მატორმა გამართულად რომ იმუშავოას ამისთვის სჭირდება ბენზინის მიწოდეების გამართული სისტემა , რაც იმაში გამოიხატება რომ უნდა იყოს ბენზინის და ჰარის ისეთი ნაზავი (სმესი) რომელზე მატორი ოპტიმალურად მუშაობს, დაახლოებით რომ ვთქვათ ხალასტოიზე და დაბალ დატვირთვებზე ჰაერი:ბენზინი თანაფარდობა უნდა იყოს 14.7:1, დატვირთვებზე ადის 13:1; 12:1 და ასე შემდეგ, ტურბინიან ძრავებზე ცოტა მეტის, 11:1 ფაქტიურად იმდენია რომ მატორს მეტის დაწვა არ შეუძლია და თუ მეტს ასხამენ ტუნინგის დროს მხომლ იმიტომ რომ პორშინებს ბენზინი მიასხან და გააგრილონ ![]() იმისთვის რომ კომპიუტერმა გაააკეთოს შესაბამისი ნაზავი უნდა იცოდეს რამდენი ჰაერია შემოსული, რომ იმის შესაბამისი რაოდენობის ბენზინი ჩაასხას. იმისთვის რომ გაიგოს რამდენი ჰაერია შემოსული გამოიყენება 2 სხვადასხვა მეთოდი: MAF და MAP, ანუ ვოზდუხომერი და კოლექტორის წნევის დატჩიკი. MAF უფრო ზუსტია, იმიტომ რომ უშუალოდ ითვლის რამდენი ჰაერი შევიდა იმისდა მიუხედავას თუ იქეთ რა ხვდება, რამდენი აბაროტია და ასე შემდეგ. MAP-თან კი სულ სხვანაირადაა საქმე, ანუ მარტივად რომ ავხსნათ თუ 2.5 ლიტრიანი ძრავის კოლექტორში 1 ბარი წნევის შესაქმნელად საჭიროა 2.5 ლიტრი ჰაერი (აბსოლიტირ წნევაზეა საუბარი) 2.0 ლიტრისთვის 2.0 ლიტრი ქმნის იგივე წნევას, კომპიუტერმა იცის რომ მას უნდა ჰქონდეს 2.5 ლიტრიანი ძრავი და კოლექტორში რომ დაინახავს 1 ბარ წნევას, მას ჰგონია რომ შემოსულია 2.5 ლიტრი ჰაერი და ასხამს შესაბამის ბენზინს, ანუ 2.5*14.7= 0.17 და სინემდვილეში რომ 2.0 ლიტრი ჰაერია შემოსული სმესი გამოვა ასეთი 2/0.17 = 11.76 , რაც იმას ნიშნავს რომ მიღებ საშინლად მდიდარ სმესს 11.76 თითქმის მაქსიმუმია რაც კი შეიძლება ატმოსდფერულ ძრავში ჩაასხა, შედეგად მანქანა დფაწვავს იმდენს რამდენსაც აღმართებში 1 სიჩქარით სულ დატვირთულმა რომ იარო და თანაც გაქევა საერთოდ არ ექნება |
|
|
![]() ![]() |