IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> შევიძენ სუბარუ ფორესტერის 2.5 ძრავს
ZUA-222
გამოხმაურება Oct 28 2010, 20:49
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 161
რეგისტრ.: 19-December 09
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 642




შევიძენ სუბარუ ფორესტერის 2.5 ძრავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Dec 13 2010, 15:31
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(ZUA-222 @ 13th December 2010 - 14:18) [snapback]210149[/snapback]
1999 წლიანია ნეტა წავიდოდეს 2.0

თუ კომპიუტერი და გაყვანილობა არ შეცვალე - ელექტრრობა არ წავა.
შეიძლება ვიღაცამ გითხრას წავაო, და მერე ეჭვებში რომ არ იყო აქვე აგიხსნი რატომ არ წავა.
ნებისმიერმა მატორმა გამართულად რომ იმუშავოას ამისთვის სჭირდება ბენზინის მიწოდეების გამართული სისტემა , რაც იმაში გამოიხატება რომ უნდა იყოს ბენზინის და ჰარის ისეთი ნაზავი (სმესი) რომელზე მატორი ოპტიმალურად მუშაობს, დაახლოებით რომ ვთქვათ ხალასტოიზე და დაბალ დატვირთვებზე ჰაერი:ბენზინი თანაფარდობა უნდა იყოს 14.7:1, დატვირთვებზე ადის 13:1; 12:1 და ასე შემდეგ, ტურბინიან ძრავებზე ცოტა მეტის, 11:1 ფაქტიურად იმდენია რომ მატორს მეტის დაწვა არ შეუძლია და თუ მეტს ასხამენ ტუნინგის დროს მხომლ იმიტომ რომ პორშინებს ბენზინი მიასხან და გააგრილონ smile.gif
იმისთვის რომ კომპიუტერმა გაააკეთოს შესაბამისი ნაზავი უნდა იცოდეს რამდენი ჰაერია შემოსული, რომ იმის შესაბამისი რაოდენობის ბენზინი ჩაასხას.
იმისთვის რომ გაიგოს რამდენი ჰაერია შემოსული გამოიყენება 2 სხვადასხვა მეთოდი: MAF და MAP, ანუ ვოზდუხომერი და კოლექტორის წნევის დატჩიკი.
MAF უფრო ზუსტია, იმიტომ რომ უშუალოდ ითვლის რამდენი ჰაერი შევიდა იმისდა მიუხედავას თუ იქეთ რა ხვდება, რამდენი აბაროტია და ასე შემდეგ.
MAP-თან კი სულ სხვანაირადაა საქმე, ანუ მარტივად რომ ავხსნათ თუ 2.5 ლიტრიანი ძრავის კოლექტორში 1 ბარი წნევის შესაქმნელად საჭიროა 2.5 ლიტრი ჰაერი (აბსოლიტირ წნევაზეა საუბარი) 2.0 ლიტრისთვის 2.0 ლიტრი ქმნის იგივე წნევას, კომპიუტერმა იცის რომ მას უნდა ჰქონდეს 2.5 ლიტრიანი ძრავი და კოლექტორში რომ დაინახავს 1 ბარ წნევას, მას ჰგონია რომ შემოსულია 2.5 ლიტრი ჰაერი და ასხამს შესაბამის ბენზინს, ანუ 2.5*14.7= 0.17 და სინემდვილეში რომ 2.0 ლიტრი ჰაერია შემოსული სმესი გამოვა ასეთი 2/0.17 = 11.76 , რაც იმას ნიშნავს რომ მიღებ საშინლად მდიდარ სმესს 11.76 თითქმის მაქსიმუმია რაც კი შეიძლება ატმოსდფერულ ძრავში ჩაასხა, შედეგად მანქანა დფაწვავს იმდენს რამდენსაც აღმართებში 1 სიჩქარით სულ დატვირთულმა რომ იარო და თანაც გაქევა საერთოდ არ ექნება
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
ZUA-222   შევიძენ სუბარუ ფორესტერის 2.5 ძრავს   Oct 28 2010, 20:49
shreketa   თუ 2 ვალიანია იაპონ...   Oct 28 2010, 21:16
zimbo   sub-300 დაუკავშირდი 89816621...   Oct 28 2010, 21:36
ZUA-222   sub-300 დაუკავშირდი 8981662...   Oct 28 2010, 22:03
SUB 300   გალოვკები და ბლოკი...   Oct 29 2010, 10:04
ZUA-222  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge