![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ყველამ კარგადი იცის არაSTI სუბარუს ტორმუზები რა ქააიცაა და ქაქიც რომ არ იყოს მანქანის ტუნინგი ყოველთვის უნდა დაიწყოს ტორმუზებით.
ბაზარზე არის ტორმუზების გადასარევი მწარმოებელი - ბრემბო, მაგრამ ერთი მინუსი აქვს: უსაზღვროდ ძვირია. არსებობს კარგი ალტერნატივა: STI-ს 4 ცილინდრიანი ტორმუზები რომლებიც შეიძლება ბრემბოს მეოთხედ თუ არა მესამედ ფასში მაინც იყიდოს კაცმა. ყიდვამდე საინტერესოა რამოდენიმე დეტალი. 1. იცვლება მარტო სუპორტები თუ აპორნებიც უნდა შეიცვალოს? 2. ერთნაირია თუ არა STI ფორესტერის და STI იმპრეზას ტორმუზები. 3. სტუპიცაზე სუპორტების სამაგრი ყველა ერთი აქვს თუ არა, ანუ ყველა მოდელზე წავა თუ არა STI-ს ტორმუზები. 4. მინიმუმ რამდენიანი დისკებია საჭირო იმ შემთხვევაში თუ იცვლება აპორნებიც. 5. კიდევ სხვა პრობლემები ხომ არ გამოჩნდება რეალურად რომ მივადგებით საქმეს. ამ თემაზე რაც კი ვიცი ყველაფერი ვიცი ყურმოკრული ამბებით და იმიტომ არ ვწერ რომ დარწმუნებული არ ვარ. თუ ვინმემ იცის გაგვიზიაროს თავის გამოცდილება რითაც დიდ სამსახურს გაუწევს ყველას ვინც ოცნებობს კარგ ტორმუზებზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
იტოკში ამხელა თემაა და ტორმუზების ტუნინგზე მაინც არაა საკმარისი ინფო რააა.
მარტო სტი-ს სუპორტები. და ბარაბნიანებზე იასნია უკანა აპორნები. არმირებული შლანგებიც დიდი არაფერი |
|
|
![]() ![]() |