![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 221 რეგისტრ.: 7-August 10 მომხმარებელი № 1,312 ![]() |
ვისაც გყავთ ფორეტერი მექანიკური კარობკით, ხომ არ დაკვირვებიხართ მესამე და მეოთხე სიჩქარეებში რამდენის აწევა შეიძლება მაქსიმუმ? ჩემი 130-140 მესამეში და 160-170 მეოთხეში. ანუ მეოთხე სიჩქარეში სპიდომეტრს ვერანაირად ვერ ვკეტავ
![]() ![]() პ.ს სულ და მავიწყდა ჩემი ტურბინიანია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(GeoRacer @ 17th December 2010 - 13:43) [snapback]211621[/snapback] ავტომატიკა კიდე 3სიჩქარე რო 7000 აბატორამდე მიიიყვანო 165 არ ცდება რეებს ლაპარაკობ, 4 სიჩქარიანი ავტომატის მე-3 სიჩქარე იგივეა თითქმის რაც 5 სიჩქარიანი მექანიკის მე-4 სიჩქარე ![]() ჩემს ვიდეოზე ხო ხედავ მეოთხეში 180 6000 აბაროტზე რომ დაკეტა, იგივეს აკეთებს ტიპტრონიკიანი კროსსპორტი მე-3-ში, ანუ სპიდომეტრს კეტავს ![]() ციტატა(karoche @ Dec 17 2010, 13:53) [snapback]211625[/snapback] ეგ ყველაფერი ასევე დამოკიდებულია რა ზომის დისკ-საბურავები გიყენიათ, თუ უფრო დიდი ზომისას დააყენებთ, გაჩვენებთ ნაკლებს და სინამდვილეში სიჩქარეც მეტია და გავლილი მანძილიც... საბურავები რა შუაშია, ლაპარაკია სიჩქარეების კოეფიციენტზე და სპიდომეტრის ჩვენებაზე ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |