გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Dec 13 2010, 20:35
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 221 რეგისტრ.: 7-August 10 მომხმარებელი № 1,312 |
ვისაც გყავთ ფორეტერი მექანიკური კარობკით, ხომ არ დაკვირვებიხართ მესამე და მეოთხე სიჩქარეებში რამდენის აწევა შეიძლება მაქსიმუმ? ჩემი 130-140 მესამეში და 160-170 მეოთხეში. ანუ მეოთხე სიჩქარეში სპიდომეტრს ვერანაირად ვერ ვკეტავ
პ.ს სულ და მავიწყდა ჩემი ტურბინიანია |
|
|
|
![]() |
Dec 17 2010, 15:00
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(karoche @ 17th December 2010 - 14:13) [snapback]211634[/snapback] თორემ ჩვენებით გაჩვენებს იმას რა მონაცემიც აქვს ბრუნთა რიცხვისა და რომელ სიჩქარეშია იმის მიხედვით არანაირი ძრავის ბრუნთა რიცხვით არ ითვლის და რომელ სიჩქარეშია მაგან არ იცის, სიჩქარის დატჩიკი დგას კარობკის შემდეგ ე.წ. FINAL DRIVE-ზე და მაგის ბრუნების მიხედვით ითვლის სიჩქარეს, + დაკალიბრებულია სტანდარტულ საბურავებზე -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
WRC-100 თქვენი აზრი მაინტერესებს მექნიკურ კარობკაზე Dec 13 2010, 20:35
Attic WRC-100
ჩემი კეტავდა... Dec 13 2010, 20:38
WRC-100
![]() ![]() |