IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> 1997-2005 წლიანი ფორესტერების ტექნიკური მონაცემები, სოფტი და არა მარტო
ToTo
გამოხმაურება May 4 2009, 10:26
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,690
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 16




მაშ ასე ალბათ ბევრს გექნებათ ეს სოფტი მარა თუ ვინმეს დააიტერესებს აქ დავდებ



ესეც ბმული გადმოსაწერად

http://allshares.ge/download.php?id=6EEB432215
ფაილის ზომა 115მბ
ინსტალაციას არ საჭიროებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Jul 17 2009, 09:36
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 16th July 2009 - 19:23) [snapback]21191[/snapback]
აბა სად ვთქვი რომ 2002-იანებს VDC აქვთ?


2005-იდან აქვს ტურბინიან CrossSport-ს სტანდარტულად VDC და XT-ზე ოფციაა

ჰეეე მშვენივრადაც აქვთ 2002-იან XT-ებს. Baal-ს თუ ახსოვს დაახლოებით ერთი წლის წინ იდო ტაუზე 2002-იანი ლურჯი XT და მანქანას ლამის ყველა კუთხეში ეწერა VDC, მაშინ დაჟე ვმსჯელობდით ღირდა თუ არა ყიდვა, 250 ჰქონდა გავლილი და იაფი იყო. ასე რომ სავარაუდოდ ოფციაში აქვს ყველა ტურბინიან ფორესტერს 2002-იდან.
ციტატა(Matador @ 16th July 2009 - 23:44) [snapback]21254[/snapback]
აბსოლუტურად განსხვავებული რამეებია ეგენი

მანდ განცხვავება მხოლოდ ის არის რომ VDC=TSC+ტორმუზების კონტროლი, ანუ სხვანაირად თუ ვეღარ ანაწილებს თორქს, მაშინ იმ ბორბალს ატორმუზებს რომელზეც არ უნდა რომ თორქი წავიდეს, შედეგად აღარ სჭირდება მატორის იმ დონეზე მოგუდვა, რამდენადაც ამას TSC-ზე აკეთებს.
მაგათ ერთად ძოვა რაც შეეხება: არ ვიცი ახალ მანქანებში ცალცალკე რა კრინციპით გაყვეს, ანუ ცალცალკე სომპიუტერები გაუკეთეს თუ პროგრამულად გაყვეს. მე ეჭვი მაქვს რომ VDC-ში მცირე კორექტირებების მეტს არაფერს შეცვლიდნენ, უბრალოდ იდეში გაყვეს, ანუ რაცა სისტემა მარტო მატორის მოგუდაცს- ამას ჰქვია რომ TSC-მ იმუშავა და თუ საქმეში ტორმუზებიც ჩაერთო მაშინ უკვე VDC. ესაა ჩემი კომენტარიი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 17 2009, 09:56
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jul 17 2009, 11:36) [snapback]21295[/snapback]
ჰეეე მშვენივრადაც აქვთ 2002-იან XT-ებს. Baal-ს თუ ახსოვს დაახლოებით ერთი წლის წინ იდო ტაუზე 2002-იანი ლურჯი XT და მანქანას ლამის ყველა კუთხეში ეწერა VDC, მაშინ დაჟე ვმსჯელობდით ღირდა თუ არა ყიდვა, 250 ჰქონდა გავლილი და იაფი იყო. ასე რომ სავარაუდოდ ოფციაში აქვს ყველა ტურბინიან ფორესტერს 2002-იდან.


მე არც ეგ მითქვამს რომ არა აქვთ თქო biggrin.gif უბრალოდ სტანდარტში არა აქვთ და ოფციაში კი ბატონო smile.gif მაგისთვის აუცილებელი არაა რომ VTD დიფერენცალი ჰქონდეს, TCS და VDC მაგისგან დამოუკიდებლად მუშაობენ smile.gif

ციტატა(maxouni @ Jul 17 2009, 11:36) [snapback]21295[/snapback]
მანდ განცხვავება მხოლოდ ის არის რომ VDC=TSC+ტორმუზების კონტროლი, ანუ სხვანაირად თუ ვეღარ ანაწილებს თორქს, მაშინ იმ ბორბალს ატორმუზებს რომელზეც არ უნდა რომ თორქი წავიდეს, შედეგად აღარ სჭირდება მატორის იმ დონეზე მოგუდვა, რამდენადაც ამას TSC-ზე აკეთებს.
მაგათ ერთად ძოვა რაც შეეხება: არ ვიცი ახალ მანქანებში ცალცალკე რა კრინციპით გაყვეს, ანუ ცალცალკე სომპიუტერები გაუკეთეს თუ პროგრამულად გაყვეს. მე ეჭვი მაქვს რომ VDC-ში მცირე კორექტირებების მეტს არაფერს შეცვლიდნენ, უბრალოდ იდეში გაყვეს, ანუ რაცა სისტემა მარტო მატორის მოგუდაცს- ამას ჰქვია რომ TSC-მ იმუშავა და თუ საქმეში ტორმუზებიც ჩაერთო მაშინ უკვე VDC. ესაა ჩემი კომენტარიი.

მართალია, VDC მუშაობს იმ პრინციპით რომ მანქანის კურსი შესაბამისობაში მოიყვანოს საჭის მოხვევის კუთხესთან, იმ დინამიკასთან რასაც მძღოლის მანიპულაციები მოითხოვს, მათ შორის ტორმუზის დაჭერის ძალასთან smile.gif როცა მხოლოდ TCS მუშაობს, ეგ ახდენს აბაროტების შეზღუდვას იმ დონეზე რომ მანქანამ კონტროლი აღიდგინოს, ანუ ძირითადად იმ შემთხვევაში როცა ყველა ან თითქმის ყველა ბორბალი ცურავს smile.gif მაგრამ თუ TCS არ ჰქოფნის და ცალკე რომელიმე ბორბალი ცურავს, რის გამოც მანქანა კურსს ვერ ინარჩუნებს, მაშინ ტორმუზების მეშვეობით ხდება ამ ბორბლის შენელება და დიფერენციალის მეშვეობით თორქის გადატანა იმ ბორბლებზე რომლებსაც მოჭიდება უკეთესი აქვთ smile.gif მაგრამ აქ უკვე ბევრი მონაცემები გამოიყენება, G სენსორიდან დაწყებული, საჭის მოხვევის კუთხის გაზომვით დამთავრებული smile.gif


ხო კიდევ, VDC მუშაობს მხოლოდ მოძრაობის დროს, გაჩერებულზე მარტო TCS მუშაობს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
subaruge   1997-2005 წლიანი ფორესტერების ტექნიკური მონაცემები   May 4 2009, 10:26
iPod   მე არ მქონდა გაიხა...   May 4 2009, 11:07
forester  
maxouni  
PAINKILLER  
  Jul 16 2009, 16:33
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge