![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,690 რეგისტრ.: 10-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 16 ![]() |
მაშ ასე ალბათ ბევრს გექნებათ ეს სოფტი მარა თუ ვინმეს დააიტერესებს აქ დავდებ
![]() ესეც ბმული გადმოსაწერად http://allshares.ge/download.php?id=6EEB432215 ფაილის ზომა 115მბ ინსტალაციას არ საჭიროებს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 16th July 2009 - 19:23) [snapback]21191[/snapback] აბა სად ვთქვი რომ 2002-იანებს VDC აქვთ? 2005-იდან აქვს ტურბინიან CrossSport-ს სტანდარტულად VDC და XT-ზე ოფციაა ჰეეე მშვენივრადაც აქვთ 2002-იან XT-ებს. Baal-ს თუ ახსოვს დაახლოებით ერთი წლის წინ იდო ტაუზე 2002-იანი ლურჯი XT და მანქანას ლამის ყველა კუთხეში ეწერა VDC, მაშინ დაჟე ვმსჯელობდით ღირდა თუ არა ყიდვა, 250 ჰქონდა გავლილი და იაფი იყო. ასე რომ სავარაუდოდ ოფციაში აქვს ყველა ტურბინიან ფორესტერს 2002-იდან. ციტატა(Matador @ 16th July 2009 - 23:44) [snapback]21254[/snapback] აბსოლუტურად განსხვავებული რამეებია ეგენი მანდ განცხვავება მხოლოდ ის არის რომ VDC=TSC+ტორმუზების კონტროლი, ანუ სხვანაირად თუ ვეღარ ანაწილებს თორქს, მაშინ იმ ბორბალს ატორმუზებს რომელზეც არ უნდა რომ თორქი წავიდეს, შედეგად აღარ სჭირდება მატორის იმ დონეზე მოგუდვა, რამდენადაც ამას TSC-ზე აკეთებს. მაგათ ერთად ძოვა რაც შეეხება: არ ვიცი ახალ მანქანებში ცალცალკე რა კრინციპით გაყვეს, ანუ ცალცალკე სომპიუტერები გაუკეთეს თუ პროგრამულად გაყვეს. მე ეჭვი მაქვს რომ VDC-ში მცირე კორექტირებების მეტს არაფერს შეცვლიდნენ, უბრალოდ იდეში გაყვეს, ანუ რაცა სისტემა მარტო მატორის მოგუდაცს- ამას ჰქვია რომ TSC-მ იმუშავა და თუ საქმეში ტორმუზებიც ჩაერთო მაშინ უკვე VDC. ესაა ჩემი კომენტარიი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jul 17 2009, 11:36) [snapback]21295[/snapback] ჰეეე მშვენივრადაც აქვთ 2002-იან XT-ებს. Baal-ს თუ ახსოვს დაახლოებით ერთი წლის წინ იდო ტაუზე 2002-იანი ლურჯი XT და მანქანას ლამის ყველა კუთხეში ეწერა VDC, მაშინ დაჟე ვმსჯელობდით ღირდა თუ არა ყიდვა, 250 ჰქონდა გავლილი და იაფი იყო. ასე რომ სავარაუდოდ ოფციაში აქვს ყველა ტურბინიან ფორესტერს 2002-იდან. მე არც ეგ მითქვამს რომ არა აქვთ თქო ![]() ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ Jul 17 2009, 11:36) [snapback]21295[/snapback] მანდ განცხვავება მხოლოდ ის არის რომ VDC=TSC+ტორმუზების კონტროლი, ანუ სხვანაირად თუ ვეღარ ანაწილებს თორქს, მაშინ იმ ბორბალს ატორმუზებს რომელზეც არ უნდა რომ თორქი წავიდეს, შედეგად აღარ სჭირდება მატორის იმ დონეზე მოგუდვა, რამდენადაც ამას TSC-ზე აკეთებს. მაგათ ერთად ძოვა რაც შეეხება: არ ვიცი ახალ მანქანებში ცალცალკე რა კრინციპით გაყვეს, ანუ ცალცალკე სომპიუტერები გაუკეთეს თუ პროგრამულად გაყვეს. მე ეჭვი მაქვს რომ VDC-ში მცირე კორექტირებების მეტს არაფერს შეცვლიდნენ, უბრალოდ იდეში გაყვეს, ანუ რაცა სისტემა მარტო მატორის მოგუდაცს- ამას ჰქვია რომ TSC-მ იმუშავა და თუ საქმეში ტორმუზებიც ჩაერთო მაშინ უკვე VDC. ესაა ჩემი კომენტარიი. მართალია, VDC მუშაობს იმ პრინციპით რომ მანქანის კურსი შესაბამისობაში მოიყვანოს საჭის მოხვევის კუთხესთან, იმ დინამიკასთან რასაც მძღოლის მანიპულაციები მოითხოვს, მათ შორის ტორმუზის დაჭერის ძალასთან ![]() ![]() ![]() ![]() ხო კიდევ, VDC მუშაობს მხოლოდ მოძრაობის დროს, გაჩერებულზე მარტო TCS მუშაობს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|